Před oznámením každého nového dílu série Call of Duty se spekuluje o využití nového enginu. Letos k této myšlence máme pádnější důvody. Neoficiální zprávy vystřídaly oficiální nabídky studia Treyarch, které do svého týmu hledá odborníky na technologie a nové grafické funkce.
Tvůrčí celek, který má na starost letošní Call of Duty – s největší pravděpodobností Black Ops 4, hledá zkušené technologické inženýry, kteří se s dalšími členy týmu postarají o nejlepší možný engine společně s novými grafickými funkcemi. To vše pro nadcházející Call of Duty.
Jak se zdá, už letos by mohla přijít evoluce, případně menší revoluce. Call of Duty totiž používá stávající engine (IW Engine) od roku 2005. Poprvé se objevil v Call of Duty 2, přičemž vycházel z id Tech 3 enginu, jenž pohání první díl z roku 2003. S každým dílem CoD ale docházelo k modifikacím enginu, stejně tak si každé studio (Treyarch, Infinity Ward a Sledgehammer Games) technologii přizpůsobilo.
Každopádně, příchod nového enginu by dával smysl. Treyarch totiž chtějí letos nabídnout hráčům graficky věrné Call of Duty. Není ale na přechod už pozdě?
Jaké Black Ops nás letos čeká? Insider Marcus Sellars na začátku měsíce prozradil, že Black Ops 4 nás zavede do moderní doby, ale s nohami pevně na zemi. Jinými slovy nemáme čekat žádné jetpacky, kterých jsme si užili dost v Advanced Warfare. Novinkou bude Switch verze, podporovat má dodatečný obsah, HD Rumble a ovládání pohybem. Kromě Switch verze má Black Ops 4 dorazit na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Studio Treyarch hledá odborníky, kteří mají zkušenosti s technologiemi a novými grafickými funkcemi.
// asi žádní takoví neexistují protože to už hledali když vyvíjeli ghost, ted nás akorát budou krmit deníčkama o tom jak je ta hra úžasná a jak si to vývojáři nemůžou vynachválit
Black Ops 4 prvním Call of Duty na novém enginu?
// Ano, bude na na nové verzi 3. 2. 1 oproti 3. 2. 0
Odpověď na komentář uživatele @Znalec her
To jako vážně ? Opravdu ? PC je mrtvý celý, ale to by si jako znalec her a ne dítě přeci měl vědět
Tuhle sračku o novým enginu vypouštěj z huby už léta:-)
[ odkaz ]
Call of Duty nalezlo své nové dno. WW2 hraje už jen 10 300 lidí na PC z původních 53 000 den po vydání. Na PC je ta hra mrtvá, už to hrajou jen děti na konzolích. [ odkaz ]
Ačkoliv od Call of Duty už několik let nečekám žádný převrat, vždycky jsem příjemně naladěn na díly od Treyarchu. Tad se k nim vracím a vydržím u nich nejdéle. Nebojískovat a zkoušet nové věci. Grafika třetího Black Ops nebyla špatná a místy i příjemně překvapila. Jediný výtka k ní byla až přehnaná barevnost.
Grafika v novém COD stojí fakt za vyliž. Je fajn, že s tím chcou něco dělat. . a to nejsem člověk kterému by nějak extra záleželo na grafice.
Pekne od nich ze konecne uvazuju urobit nieco aj s grafikou ale aj tak si myslim ze mna uz ziadny MP nebude bavit ako ten co bol v serii MW
[ odkaz ]
Já nemám s grafikou CoD nejmenší problém. Obdivuju, že na takhle starým enginu ta hra vypadá tak dobře. Spíš mě u toho enginu trápí jiná věc a to je dost absurdní náročnost. Odhaduju, že problémy dělají všechny ty funkce navěšený na ten pravěkej základ.
Odpověď na komentář uživatele Martin Cvrček
Na CoD jde vidět, že id Tech 3 je dobře modovatelný. Dokonce BO 3 SDK vypadá podobně (interface) , jako ze starého GTKRadiantu
Nevím jestli nová grafika bude stačit…
Jestli bude hru pohánět něco jiného než modifikovaná verze enginu použitá při vývoji Black Ops 3, tak se budu hodně, hodně divit. Ještě dnes se musím smát při vzpomínce na ty řeči a lži o novém enginu, které doprovázely oznámení Ghosts.
Na druhou stranu je třeba uznat, že z mnoha pohledů je sice stávající engine CoD technologická, milionkrát modifikovaná a přeplácaná prasárna, která dávno přesluhuje, ale svému účelu pořád slouží dobře. Je myslím jen málo enginů, které by ho dokázaly naplno a beze ztrát nahradit, kromě toho Activision rád šetří, takže proč investovat do něčeho nového, když stačí dál upravovat to staré. Jestli dojde ke skutečné změně, tak asi zamrzne peklo
Nice, chytřejší rybky.
Ale byl bych rád, kdyby se každé studio soustředilo na určitě období. Mohli bychom tak dostávat historii, současnost ale i budoucnost. Bohužel to může být ale asi jenom sen, protože potřebují nějak obrátit assety a tak