Loňské motocyklové závody s oficiální licencí MotoGP se italskému studiu Milestone povedly. Dokázaly zaujmout s dvojicí kariér a kvartetem šampionátu, split-screenem a online kooperací, perfektní optimalizací nebo obrovským výběrem jezdců (recenze). Letos budou chtít v Miláně na úspěch MotoGP 17 navázat s novým dílem. Ten se o pozornost přihlásí 7. června na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One. Krátce na to si budou moci MotoGP 18 vychutnat i majitelé Nintenda Switch. Jakými novinkami se pochlubí?
Největší změnou je jiný engine. Starší díly MotoGP byly poháněny interní technologií Milestone. U MotoGP 18 bude využit osvědčený a hodně oblíbený Unreal Engine 4, stejně jako u titulu Gravel. Díky němu budou moci vývojáři vytvořit lepší grafiku, propracovanější fyziku a chytřejší umělou inteligenci. Doufejme, že tomu tak skutečně bude, u již zmíněného Gravel se grafika nepřiblížila dnešním standardům.
Hlavní designér Matteo Pezzotti tvrdí, že MotoGP 18 je restart jejich vlajkové lodi. Cílem je nabídnout všem fanouškům největší a nejlepší zážitek z královny jednostopých šampionátů. „Přechod na Unreal Engine je krokem kupředu v oblasti technologických inovací. Umožní nám neuvěřitelným způsobem vylepšit vizuální kvalitu s realistickými a impozantními světelnými efekty a zcela přepracovat fyziku, která sníží propast mezi fikcí a skutečností. Zároveň bude naše hra přístupná příležitostným hráčům díky pomocníkům a výukovým programům. Další technologické vlastnosti odhalíme později.“
Jak už to tak bývá, MotoGP 18 zahrne sezónu 2018 se všemi jezdci a kategorie MotoGP, Moto2, Moto3 a Red Bull MotoGP Rookies Cup. Těšit se můžete na 19 oficiálních tratí, včetně nového okruhu Buriram v Thajsku. Chybět nebude ani brněnský okruh a společně s ním čeští jezdci. Díky těmto kategoriím bude kariéra vytvořena ve stylu, že budete vstoupat po žebříčku. Nejprve budete závodit v Red Bull MotoGP Rookies Cupu, abyste se postupně dostali do MotoGP.
Jezdci, tratě a motorky mají být věrně vytvořeny za použití skenů, který do hry přenese všechny detaily, včetně skutečných tváří jezdců. Tratě měly být skenovány drony. Součástí budou nové cut-scény, Spectator mód pro sledování závodů a zcela nové interaktivní výukové programy. V neposlední řadě si na seznam můžete připsat nový systém pro poškození a pozor si budete muset dávat na opotřebení pneumatiky a nejspíš i na to, abyste je dobře zahřáli, uvedli do provozní teploty.
Z oznamovacího traileru se toho moc nedozvíme, mnohem lepší jsou první screenshoty. Ty prezentují MotoGP 18 hlavně za deště. Voda stříká od kol a podle Milestone bude mít povrch asfaltu vliv na motocykly. Za deště by tak nemělo být jednoduché silný jednostopý stroj uřídit.
Odpověď na komentář uživatele Versy
Pro mě onboard pohled zážitkem není, když mi nevyhovuje. .
Odpověď na komentář uživatele @cernejstri1
Sleduj si ty svoje pískající autička a nás motorkáře nech na pokoji, dík. .
Odpověď na komentář uživatele hanz917
Bože takto sa ochudobňovat o zážitek a v tvojem prípade to nechápem dvojnásob, ked máš doma motorku…
Taky nejezdim onboard, ale klasiku zezadu motorky. Moc mi ve hrách nesedí a navíc si výhledu zpoza řídítek užiju dost v reálu.
Odpověď na komentář uživatele Micronex
Podla mňa zas super naprostý pocit z rýchlosti, hlavne ked na to dupneš na rovinke! Také zrýchlení majú asi len motorky….
Podle screenu to vypada dobre, ale to byl i Gravel, ze.
Ale tak ja si myslim, ze MotoGp je jejich znacka a to si snad pohlidaji.
Doufam, ze bude jizdni styl alespon trochu podobny TT.
Zrovna v motoGP mi onboard moc nesedl, za to v Ride2 je super. . neříkám, že to v GPčkách nejde, ale není to ono
Snád to jezdíte onboard kluci to je ten pravý zážitek teprve až…
Tak snad ta grafika nebude jako u Gravelu a dali si na tom záležet.
Už jsem se pomalu bál, že letošní ročník vynechají. Každopádně se těším. Loňský ročník byl dle mého doposud nejlépe zpracovanou MotoGP hrou, tak doufám, že letos opět posunou kvalitativní laťku výš.
Nikdy motorky nešli radši F1
Bejbeeee a je to tu bráško! ! ! !