Na pomyslném Olympu nejlepších her z letošní E3 má své čestné místo i Cyberpunk 2077. Veleočekávané akční RPG od polského CD Projektu se blýsklo povedeným trailerem, ale také 50 minut dlouhou herní ukázkou za zavřenými dveřmi. Základní postřehy a rysy celé hry sepsal kolega Martin ve svém článku.
Po pozření všech informací má většina jistě na mysli datum vydání, to po prvním pořádném traileru samozřejmě znát nemůžeme. Kdy Cyberpunk 2077 vyjde by mohl alespoň trochu přiblížit postoj vývojářů. Pro zahraniční web Game Informer sdělil herní designér Patrick Mills následující: „Současná generace konzolí je to, na co cílíme. Zaměřujeme se na Xbox One, PlayStation 4 a samozřejmě i PC.“ Druhým dechem Mills také vyvrací poplašnou zprávu, která hlásala, že se Cyberpunk na současné konzole nepodívá.
Podle různých předpokladů a analytických průzkumů dorazí další konzolová generace okolo roku 2020. Jestliže je tedy Cyberpunk zaměřen na současnou generaci, která se nachází na svém vrcholu a v poslední fázi, mělo by očekávané RPG vyjít před příchodem „next-genu.“ Máme tedy vydání Cyberpunku 2077 očekávat před rokem 2020 nebo budeme opět svědky vydání na dvě generace najednou? Na závěr je nutno podotknout, že CD Projekt samozřejmě počítá s budoucností hraní.
Cyberpunk 2077 je již možné předobjednat v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.
Mně osobně je fuk na jakou generaci to vyjde, jestli ještě na tuhle nebo tu příští. Na tuhle hru se těším, protože mám kyberpunk žánr fakt rád ale stejně tak mám obavy, třetí zaklínač byl pro mě solidní zklamání takže snad se to nebude opakovat a hlavně optimalizovat, optimalizovat a optimalizovat, CDP s tím má trochu problémy.
Tak to jsi asi hrál jiného Zaklínače…
Pokud ten tvůj neměl nudnou hlavní linku a celkově story s dírami jak po celým zásobníků z AKčka a chybami v lore kde nepopírají jen knihy (což bych s klidným srdcem odpustil) ale hlavně i předchozí dva díly, combat systém alá kotoulfight z Z2, celkový přizpůsobování masám a zlehčování herních mechanik jako pití elixírů během boje, nefungující a hlavně stupidní systém expení, rozložení levelů questů a jejich nudná herní náplň: vezmi quest, stopuj fialovej smrad, kotoulfight a návrat, atd. Tak asi jo. Pro mě je Z3 jen nadprůměr. To universum mám rád, ale CDP je strašně přeceňovaný a stejně tak Z3, ta hra má spoustu chyb,které by se konkurenci vyčítaly jedna báseň. Takže pro mě osobně je to zklamání.
Hlavní linka rozhodně nudná nebyla, (zkus si sám vymyslet něco tak velkého co má 16 konců), Vedlejší úkoly byly originální (někdy tě zavedly i k postavám které jsi mohl nechat žít ve W2jce třeba Letho…) Combat systém byl super, mohl jsi hrát na boj, alchymií, znamení….bylo to zase velké a podle toho jak to má hráč rád.. to že jsi hrál alá kotoul je tvoje věc… Netuším jak myslíš zlehčování herních mechanik ale rád bych viděl co je to za zlechčení, když ti přidají x lektvarů, olejů, vývarů a to nemluvím o tom že ty lektvary jde ještě vylepšit… plus další věci jako třeba gwint (což je samostatná hra z toho +1), závody na koních.. prostě obří svět plný aktivit kterému se nic doteď nevyrovná… CD Projekt Red není přeceňovaný.. věř mi.. firmy jako Ubisoft jsou přeceňované (viz vezmeme šablonu alá uděláme záporaka, obsazování stanovišť, přidáme 2 nové mechaniky, novou oblast a budeme to prodávat jako AAA hru každý rok….) CDProjekt Red je firma co nijjak nevynikala a rozhodla se že prostě udělá hru na úrovni a jím se to povedlo.. není to firma co kvůli marketingu by Witchera vydala o 2 roky dříve ale co klidně si počká dokud nestvoří masterpiece.. a ten se jim povedl.. a to nemluvím o té super optimalizaci… Rád bych věděl o nějakých těch chyb co by se tak vyčítalo jiným studiím…
CDPR do té hry dál kus sebe a jde to vidět.. je to obrovský svět plný aktivit a možností pro hráče, a věřím tomu že vytvořit něco tak velkého a zajímavého se nepodaří jen tak někomu
Kromě toho, že byl nudný příběh, souhlasím s výše popsanými chybami. Souboják je úplně normální. To, že tam nejsou komba… je fuk. Mrzí mě, že doteď neopravili spoustu chyb, který kazí atmosféru. Ani ten jejich omluvný dopis ve hře to u mne nespraví. Každopádně je Zaklínač kvalitní příběhový RPG.
Tak je to jen můj názor, mě třeba kromě série questů Barona přišl zbytek hlavní linky strašná nuda a klišé, některý vedlejšáky sice nebyly špatný ale pak přišlo vždy něco jako Útěk z Novigradu který nijak nebere v potaz lore a možnosti čarodějů. Combat mi přišel fakt takovej nijakej až mě fakt pak ke konci nebavil, je sice hezký že můžu jít i dráhou alchymisty a znamení ale hra k tomu nijak nemotivuje, spíš naopak. Tady by se slušelo aby prostě byly ve hře monstra naprosto 100% odolný zbraním, který by šlo sundat jen čistě magií, třeba golem si o to přímo říkal. Potom ty 5 minutový questy okolo postav z předešlých dílů jsou hezky (což bylo už dávno a líp i v Mass Effectu) ale většina postav z Z2 byl stejný model jako z dvojky jen v horší kvalitě a jen se pak ukázali u obrany Kear morhem kde ale pokud je člověk neměl, tak se nic nestalo ani nezměnilo. Zlehčením mechanik například u zmíněných elixírů myslím to, že je můžu chlamstat během boje a ne jak ve dvojce, kde to šlo prostě jen před bojem a během meditace atd. Prostě mě moc Z3 nenatchl, taková dvojka mě bavila mnohem víc ale best je jednička, už jen kvůli tom, že má nejlepší atmosféru, takovou slovanskou a ne jako pokračování, který mi přišlo už moc American fantasy. Ale to je jen můj názor a můžete si ho mínuskovat do aleluja ale nic to nezmění XD
Nic Ti mínuskovat nebudu. Jako celek mě příběh docela bavil a ty vedlejšáky, který skoro každý má co do sebe… Ale jsou tam zádrhely, jaký jsi psal. To souhlasím. Na american fantasy se zeptej pana Sapkowského. Hra je atmosférou jeho předloze celkem věrná. On zkrátka nenapsal čistý slovanský fantasy. Už jen ti trpaslíci, elfové… v téhle podobě… Ciri… Zjednodušení mi taky vadilo, jak v alchymii tak v meditaci a používání „kapes“.
Míří na tuhle generaci protože to nemají v plánu vyvíjet tak dlouho ale když jsem viděl jak mizerně konzole rozhýbali zaklínače tak bych se o tohle začal bát Aby to nevypadalo jako GTA V
Jelo to blbě, teď to jede fajn, ale chyby tam prostě nechali…
Je jasné, že tvůrci chtěli ukázat Cyberpunk v celé své kráse. Demo za zavřenými dveřmi běželo na PC s následující sestavou:
CPU: Intel i7-8700K @ 3.70Ghz
MB: ASOS ROG STRIX Z370-I GAMING
RAM: G.SKILL RIPJAWS V, 2X16GB, 3000Mhz, CL15
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1080Ti
SSD: SAMSUNG 960 PRO 512GB M.2 PCIe
PSU: CORSAIR SF600 600W
Takže na vrcholu dnešní technologie. Což nám o tom, jak to poběží neřekne vůbec nic.
Řekne ti to úplně jednoduchou věc, že další generace grafik s tím nebude mít problém, plus ta hra podstoupí ještě nějakou lehčí optimalizaci, takže ve výsledku pohoda.
Prezentace neběžela určitě ani na xboxu x a nevěřím že ani na pc s jednou kartou. Slíznou si hate jak u zaklínače no
vzhledem k tomu ze SLi je uz temer nepodporovana technologie co se tyce her na kterou kasle uz i samotna nvidie tak ti dve grafiky nijak zvlast nepomouzou
Za me nez mit osekanou hru tak radsi at vyjde na ps5
Dle mého blbost. Ta ukázka, co prezentovali na E3, běžela na i7 a 1080ti. V takovéhle nebo i notně osekané grafice by to současné konzole nikdy neutáhly.
Pokud to bude jak se zaklinacem tak to vyjit muze na E3 ukazali pecku a potom downgrade jak prase tak by to pak v takovem stavu mohlo vyjit a hratelnost bude 25fps.
Ale pozor, Zaklínač 3 na PS4 stále vypadá krásně.
Ale Gameexpress už má plánovaný dátum vydania na rok 2019
Data vydání u jakéhokoli prodejce nebrat prosím vážně. Pokud datum nebylo oficiálně potvrzeno, volí se nejbližší rok či období.
Tak by tam nemali dávať žiadny dátum
To je jako na Xzone Halo Infiniy na rok 2019.