Každá střílečka potřebuje dobrý tickrate serverů, aby mohli hráči svou neschopnost, co nejméně svádět na hru samotnou. David Sirland z DICE, producent multiplayeru Battlefield V, na svém Twitteru odpověděl na dotaz, jak na tom bude právě tickrate v případě této hry.
Na konzolích se budeme muset spokojit s třiceti Hz, zatímco na PC to bude 60Hz ve velkých módech a 120Hz v menších módech, s tím, že v DICE mají v plánu tohle postupně vylepšovat.
Tahle zpráva přichází krátce po tom, co se hráči dozvěděli, že servery Call of Duty: Black Ops 4 naopak běží pouze na 20Hz.
Tickrate je důležitá součást fungování serverů, která udává, kolikrát za sekundu se server aktualizuje a pokusí se vzít data od hráčů, která pošle dalším hráčům. Jinými slovy, čím vyšší tickrate, tim dříve si hra uvědomí, jestli jste například někoho střelili nebo zabili a zároveň rychleji uvidíte akce druhých. Při nízkém tickratu může docházet k tomu, že zasáhnete někoho, kdo sice na vaší obrazovce stále byl, ale ve skutečnosti už stihl utéct za roh atp.
Battlefield V vychází 20. listopadu na PC, PS4 a Xbox One. Hru za zvýhodněnou cenu předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
We will start out with the same settings at BF1. 30hz on console, 60hz on PC. But that's a start, and we'll invest in improving that too.
— David Sirland (@tiggr_) October 23, 2018
Oh 120hz is of course supported for smaller modes when they enter the fray.
— David Sirland (@tiggr_) October 23, 2018
takže 60-120hz ,píšu si
kedze psn je hroza, tak tam pocitam 30 od startu ostane, xbox nemam tak neviem, pc mozno par TDM bude na 120 inac BRko isto 30
Zajímavé, že předchozí BFka měla 60Hz i na dnešních konzolích. Tak proč né teď?