Autoři skvělé trilogie Zaklínač se snaží posunout žánr RPG her a u aktuálně vyvíjeného Cyberpunku 2077 přemýšlejí nad chováním hráčům a při navrhování misí berou v úvahu všechny možnosti, včetně těch nejšílenějších. Díky tomu máme text game over ve hře vidět především v případě, kdy hlavní postava zemře. Nesplnění úkolu nemusí nutně vést k restartu mise. Místo toho se hráč musí vypořádat s důsledky vlastních chyb. Například když necháte zemřít člověka, kterého máte v misi ochránit, hra bude pokračovat.
Mise v Cyberpunku 2077 mají být celkově mnohem rozsáhlejší a rozmanitější než v Zaklínači 3. Vždy bude existovat způsob, jak pokračovat ve hře, aniž byste museli načíst poslední kontrolní bod. Samozřejmě to neplatí v případě úmrtí vašeho hrdiny, ale o tom už jsem psal.
Tvůrci z CD Projektu RED v rozhovoru pro německý GameStar tvrdí, že se při návrhu každé mise zeptali sami sebe, co je tou nejhloupější věcí, kterou by hráč mohl udělat. A právě z této otázky vzešla možnost uspokojit všechny druhy hráčů, včetně jejich odlišného chování. Cyberpunk 2077 tak nemá zklamat hráče, kteří touží po nekonvenčních aktivitách.
Já osobně v tomhle vyjádření vidím možnost hrát všechny mise podle svého uvážení a rozhodnout se, jak s úkolem naložíme. Rozhodně je to posun, když nepůjde pouze o to, zda budeme hrát stealth a potichu se proplížíme kolem nepřátel, nebo všechny zmasakrujeme.
Cyberpunk 2077 nemá stanovené datum vydání, ve vývoji je pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. CD Projekt RED slibuje do roku 2021 vydat dvě velké hry. Zároveň polská firma o letošní E3 vrdí, že půjde o největší akci v její historii. Tak uvidíme, co nám ukážou.
Cyberpunk 2077 můžete předobjednat na Xzone.cz.
Pořád si tak něják myslím,že ten letošek je realný ,tak se uvidí….
Pokud bude ve hře možnost hru kdekoliv uložit a odkudkoliv načíst, tak je celá tahle práce a vynaložené úsilí stejně úplně k ničemu. Tohle mají například dobře řešené Fromovky kde se po každé provedené akci hra automaticky uloží, učiněné rozhodnutí nejde tak jednoduše vrátit zpět a hráč se musí s aktuální podobou questu prostě vyrovnat.
Proč k ničemu? Někdo to třeba ocení. A jestli se nezařazuješ mezi takzvanou „načítací lůzu“, tak prostě tuto možnost sám nevyužiješ a půjdeš dál. Někdo třeba rád zkoumá všechny možnosti hry, které do ní byly vloženy a raději si ji načte před rozhodnutím, než aby to musel hrát celé znovu. A btw, to bylo stížností na kingdom come, že se musí používat čutora. Třeba to tam bude i v nastavení jako u X-Com.
něco jako kingdom come deliverence