Calvin Parsons je fanoušek Dead Space a dost ho mrzelo, že společnost Electronic Arts zavřela studio Visceral Games a tím s největší pravděpodobností pohřbila i tuhle hororovou sérii. Možná byl Calvin chvilku smutný, ale pak se postil do práce a začal vytvářet vlastní sci-fi horor pojmenovaný Negative Atmosphere. Pracuje na něm již několik měsíců a ukázka níže je výsledkem pětiměsíční práce. Teď se k němu připojilo dalších 22 lidí, aby společně mohli Negative Atmosphere vytvořit.
Negative Atmosphere se odehrává ve vesmíru. Singleplayerový příběh se soustředí na devětačtyřicetiletého bývalého zdravotníka Samuela Edwardse, který musí na nákladní vesmírné lodi TRH Rusanov bojovat se záhadnou nemocí. Ta způsobila, že všichni roboti a personál zmutovali v ohavná stvoření. Hráč musí utéct, bojovat proti svým bývalým členům posádky a hlavně přežít.
„Budete mít omezené množství munice. Připravuji dynamické a náhodné události v jednotlivých úrovních, široký sortiment zbraní pro boj na blízko i na dálku, drony a roboty, které lze hacknout, neinvazivní stealth systém, pohyb v nulové gravitaci, holografické uživatelské rozhraní s monitorem srdečního tepu nebo dynamický systém poškození s vizuální změnou vaší postavy (krevní skvrny, jizvy, otevřené rány…),“ netají své velké ambice Parsons.
Pokud se vám projekt jednoho člověka líbí, podívejte se na Patreon.com, kde ho můžete podpořit.
Vraťme se ještě k Dead Space, první díl měl dobrou atmosféru a byl správně hororový, ale bohužel se neprodával podle představ EA. U druhého a třetího dílu došlo ke změnám a u toho posledního jich bylo více, což fanoušci původní tvorby moc dobře nenesli, včetně kooperace a většího důrazu na akční složku. Calvin Parsons se vrací zejména k prvnímu Dead Space.
kym som si neprecital nazov clanku tak som sa potesil ze snad pokracovanie DS bude „inspiracia“ jak hovado
Tenhle Parsons se u Dead Space inspiroval asi jako Cimrman u Babičky při psaní Dědečka. Nebo jako (ex)ministryně Malá při psaní (své) diplomové práce.
Vždyt to snad nemůžou ani vydat za peníze takovou vykrádačku EA by je sežralo jak jednohubku.
Proti inspiraci nic nemám ale tohle už je doslova vykrádačka a ty á moc nemusím, mám rád když má hra i vlastní „duši“ a nespoléhá jen na to, že je klon.
Negative Atmosphere NENÍ práce jednoho člověka. Ze začátku ano, ale už na něm dávno pracuje 23 lidí pod názvem Sun Scorched Studios. Je to dokonce napsáno na Patreonu, na který sami odkazujete.
Díky za upozornění!
Vypadá to skoro jako nějaký prvotní prototyp originálního Dead Space, čímž chci říct, že ta „inspirace“ je možná až příliš okatá a přehnaně silná. Každopádně ale musím obdivovat, stejně jako v případě spousty jiných projektů, co dokáže jeden jediný člověk vytvořit. No uvidíme, co z toho bude.