Assetto Corsa Competizione je realistický simulátor automobilů GT3 pod licencí závodů Blancpain GT Series. Vývojáři se honosí tím, že díky mimořádně kvalitní simulaci vám umožní zažít skutečnou atmosféru homologovaného mistrovství FIA GT3 s oficiálními jezdci, týmy a vozy na 15 laserem skenovaných tratích.
Hra původně vyšla na PC v předběžném přístupu 12. září 2018, aby následně 29. května 2019 přešla do plné verze, kterou tvůrci neustále vylepšují.
Kvůli stížností hráčů na nepřítomnost nočních závodů a počasí v původním Assetto Corsa, kde toto nepodporoval jejich vlastní engine, se tvůrci rozhodli pro další hru použít Unreal Engine 4. A hra díky tomu vypadá fantasticky. A snad bude díky UE4 převod na konzole tentokrát méně bolestný. Tvůrcům totiž trvalo více než půl roku, než konzolovou verzi původního Assetto Corsa dostali do nějaké rozumně hratelné verze.
Tvůrci z Kunos Simulazioni totiž konečně potvrdili, že 23. června vyjde konzolová verze toho poměrně úspěšného titulu ve fyzické i digitální edici. Kdo si hru předobjedná, tak dostane zdarma DLC Intercontinental GT Pack, které na PC vyšlo letos na začátku února.
Toto DLC je licencovano podle závodů Intercontinental GT Challenge by Pirelli, které se jezdí na pěti kontinentech. Jelikož evropská Spa je už v základní hře, tak nové laserem skenované okruhy jsou australský Bathurst, americká Laguna Seca, jihoafrická Kyalami a japonská Suzuka. Krom toho přinesl 45 nových vzhledů aut od 30 týmů a k tomu 50 nových řidičů.
Krom toho Kunos Simulazioni plánují na letošek další dva přídavky. V létě přidá balíček GT4 Pack 10 vozidel kategorie GT4. V zimě pak British Pack přidá tři tratě z britského seriálu British GT Championship, což budou pravděpodobně tratě Donington Park, Oulton Park a Snetterton. DLC vyjdou nejprve na PC a krátce na to i na konzole.
Vsak at si zahraji vsichni i konzoliste, ja v tom nevidim zaden problem. Hlavne at dopadne dobre port a muzou si uzivat.
Devs jsou amatéři ciwe
Původní engine AC neumí tmu a tak musela nastoupit komunita a zařídit aby slunce zapadlo a nastoupila tma. Krása střídá nádheru, Sol a Shader patch dokážou hru změnit k nepoznání. Oproti AC nabízí ACC kvalitní kariéru, máte se na co těšit.
Stefano to tehdy vysvětloval, implementace dynamických světel s vícero zdroji byla složitá a změnila by nároky na hru. Kdyby to tehdy sami přidali, tak by zase lidi nadávali, že to koupili v nějakém stavu, kdy jim to jelo, než se přidaly noční závody – pak už by jim to PC nezvládalo (samozřejmě jak komu).
Akorát lidi mají vždy tendence všechno překroutit, takže se po netu šíří řeči, jakože v Kunos řekli, že to absolutně nejde, ale tak to nikdy neřekli.
Buď jak buď, doufám v optimalizace ACC, protože na monitoru jsem jezdit přestal a ve VR ACC vypadá a jede tragicky – zejména co se týká využití HW, ani na minimální detaily nejede plynule, přitom vidím vytížení procesoru i grafiky tak 50 až 70 %. Na monitoru je to ale obdobný.
Na monitor nemám problém, ale ve VR si to nezahraju ani na low, škoda

AC mi a modama(sol, shadery, světla) jede pořád stejně, místy to je trochu náročnější, ale pořád to jede plynule a pod 60 snímků to se třicítkou jezdců nespadne. A VR též pohoda. Jinak máš asi pravdu s tím, že by lidi nadávali
Panebože ! Jak mi to mohli udělat ?! Hážu PC z okna a skáču za ním. Taková zrada !! (poznáváte se debílci?)
Ale copak, že ty sis nedal svoji dávku tablet.
Pecka
snad to nebude zabugované jako první Assetto když vyšlo na PS4
Přesně. Ta byla po vydání zabugovaná fak hodně. Plus má špatný profil anstavení Dualshoku na PS4, takže s gamepadem se bez změny nastavení nedá hrát. Přitom lidi našli nastavení, se kterým je hratelná podobně jako Gran Turismo Sport. Tvůrcům se ten konzolový port původního AC prostě nepovedl. Snad to bude tentokrát lepší.
Ještě že to nejde z ps4 na pc jinak by zas někdo rozflákal půlku pokoje
bude nekdo brecet jako u novinky o horizonu?