Vydání Returnal se pomalu blíží, a vývojáři z finského studia Housemarque tak přinesli již 5. epizodu svého podcastu HouseCast, v níž se zaměřili na nepřátele.
Game director Harry Krueger říká, že chtěli, aby monstra na planetě Atropos skutečně vypadala co nejvíc mimozemsky. Právě proto se inspirovali podmořskými zvířaty, protože podle jeho slov jsou to nejvíc odlišná zvířata od těch, která známe. Zároveň ale přiznal, že jistou inspirací byla také díla H. P. Lovecrafta.
Monstra jsou ve hře temná, ale zároveň mají určité svítící prvky, což si vývojáři zvolili z důvodu estetického i funkčního. Spousta nepřátel má také chapadla, která jsou plně dynamická a poznáte podle nich například to, jestli se zrovna monstrum připravuje na útok nebo je třeba silně zraněné.
Údajně bychom se neměli obávat o variabilitu nepřátel. Očekávat můžeme menší monstra, která se budou objevovat ve vyšších počtech, nebudou ale chybět ani větší a nebezpečnější nepřátele nebo například létající monstra.
Samozřejmostí jsou pak bossové, autoři však o nich zatím příliš prozradit nechtějí. Harry Krueger jen uzávírá celé video tím, že je každý boss unikátní a vývojáři si na nich dali hodně záležet. Souboje s nimi jsou prý velkou výzvou, takže se určitě máme na co těšit.
Returnal vychází 30. dubna exkluzivně na PlayStation 5.
Hru si můžete předobjednat v obchodě Xzone, kde dostanete jako dárek originální tričko.
Na tuto hru se hodně těším. Jen pořádně nevím co od ní očekávat. Snad mile překvapí.