Před několika týdny byla oficiálně oznámena FIFA 22, která slibuje různá vylepšení, kdy v čele je nová technologie HyperMotion, která bude dostupná ve verzích pro PS5, Xbox Series X/S a službě Google Stadia a měla by znatelně vylepšit požitek ze samotného hraní.
A právě na tuto technologii se z velké části zaměřuje nová ukázka (v náhledu), kdy z ní zjišťujeme, že do hry dorazí třeba přes 4 000 animací, jenž by měly vylepšit odezvu, tělesnost i intenzitu. Taktická umělá inteligence, která se bude učit od hráče, by pak měla zajistit, že útočníci budou rychleji a chytřeji reagovat, zatímco obránci budou více fungovat jako tým. A aby byl zážitek ještě realističtější, tak jednotliví členové kádru budou mezi sebou v průběhu zápasu více interagovat.
Nicméně ne všechny změny jsou spojené s touto novou technologií. Vylepšení se totiž ještě dočkají třeba brankáři, fyzika míče, oslavy gólů či prezentace zápasů (dynamické osvětlení a nový tým u komentáře). Přidán posléze ještě bude nový „explozivní“ sprint a další útočné taktiky.
Níže se ještě můžete podívat na starší video, kde jsou jednotlivé novinky podrobněji rozebírány (případně můžete navštívit podrobný textový rozbor).
FIFA 22 vychází 1. října pro PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S a Nintendo Switch.
Majitelé ultimátní edice si ji zahrají už 27. září.
Předobjednávku vytvoříte v obchodě Xzone.
Budu možná za deb*la, ale myslím si, že by hráči měli ukázat EA pořádnýho fakáče za tu jejich politiku.
Pre mňa ako fanúšika talianskeho futbalu je totálne odrádzajúce hrať Seriu A s fejkovými tímami, bez možností poriadneho editora, kde si to človek môže zmeniť. Ale aspoň EA dostáva ochutnať zo svojej medicíny…
A ukázaly také jestli vylepšily i lootboxy které tam určitě nezapomenou nacpat ??
Hodně se těším zahraji na PS5 jen škoda že ty nové věci nemá také pc verze