Nedávno jsme vás informovali o tom, kdo pracuje na nově oznámeném remaku survival hororu Dead Space z roku 2008. Zmiňovali jsme jména jako Mike Yazijian či Dino Ignacio, kteří se už na sérii dříve podíleli. Na nejvyšší pozici (creative director) je veterán z Ubisoftu Roman Campos-Oriola, jenž dříve pracoval na hrách jako For Honor nebo Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier. Nyní se prostřednictvím článku od magazínu VGC dozvídáme, že se na vývoji podílí ještě jeden význámný veterán z této francouzské společnosti.
Jméno Eric Baptizat vám možná bude povědomé. Tento zkušený vývojář totiž letos z Ubisoftu přestoupil právě do EA Motive a nyní potvrdil, že pracuje na remaku Dead Space v pozici game directora. V Ubisoftu strávil celkem 16 let a podílel se především na vývoji série Assassin’s Creed. V roli lead designera pracoval na dílech Black Flag, Unity a Origins, svou cestu v Ubisoftu pak završil dosud nejnovějším dílem s poditulem Valhalla, na kterém se podílel jako game director.
Na závěr už jenom připomenu, že remake prvního dílu série Dead Space zatím nemá datum vydání. Míří ale na PC, PlayStation 5 a Xbox Series.
Dela to EA, takze to bude podprumerna hra, urazka cele serie a hlavne z toho budou chtit co nevic vytriskat protoze EA se zajima jenom o prachy
A to má být jako záruka kvality?
To nic neznamená. DS Remake vytváří EA Motive a má být z větší části podle původní hry. Takže tam určitě nebudou žádné Ubisoftí blbosti.
Oh no
Takže Dead Space Ubisoft edition? Dementní AI, hledání nějakého ekvivalentu věžiček a při boji velmi „imerzivní“ vyskakující číslíčka, kolik DMG který útok způsobil?
S vývojem jim pomáhají nejen někteří vývojáři původní hry, ale také vybraní přední fanoušci z Dead Space komunity, takže věřím, že se budou v maximální možné míře držet originálu.
Je klidně možné, že v Ubisoftu na ty věci, které jmenujete, tlačilo vedení nebo zástupci oddělení pro „motivaci hráčů“ (taková oddělení opravdu v podobných firmách existují).
no to je vyhra