Velmi kladně přijatý poslední díl série Tales překonal týden po svém vydání magickou hranici jednoho milionu prodaných digitálních a vyskladněných fyzických kopií. Tales of Arise se tak stala nejrychleji prodávaným dílem série.
✨1 MILLION UNITS SOLD ✨
A massive thank you from the #TalesofArise team for your incredible support so far! 🙏 pic.twitter.com/PX4mAqn3Up
— Tales of Arise (@TalesofU) September 16, 2021
Tales of Arise vyšla celosvětově pro PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One a přes Steam pro PC 10. září. V Japonsku byly konzolové verze v prodeji již od 9. září a hru si můžete koupit v obchodech Xzone.cz a Xzone.sk. Naši recenzi najdete zde.
Díky tomuto úspěchu se ale Bandai Namcu podařilo se sérií Tales překonat další milník a tím je 25 milionů prodaných a vyskladněných kopií.Velký podíl na tom má Tales of Berseria, která v Japonsku vyšla pro PlayStation 4 a PlayStation 3 v srpnu roku 2016 a následně pro PlayStation 4 v Severní Americe a Evropě a přes Steam pro PC v lednu roku 2017. Ta podle Bandai Namca překonala hranici dvou milionů kusů.
Nemalou měrou se na tomto úspěchu podílí také Tales of Vesperia: Definitive Edition. Zde se podařilo překonat hranici 1,5 milionu kusů, přičemž v kombinaci s původními verzemi hry pro Xbox 360 a PlayStation 3, přesáhly celkové dodávky a digitální prodeje Tales of Vesperia 2,8 milionu kusů. Definitive Edition vyšla celosvětově pro PlayStation 4, Xbox One, Switch a přes Steam pro PC v lednu roku 2019.
Zdroj: prtimes.jp a Twitter
Hral som demo na PC a je tam brutálne doskakovanie textúr v diaľke čo sa týka prostredia. Videl som to aj v traileroch… Máte to aj vy? Zaujímavé, že nikto to nevypichol, úplne mi to kole oči.
Jo taky jsem zkusil demo na PS5 a grafika je katastrofální na to že to má bejt unreal engine k tomu nepřehledný combat kterej je moc rychlej takže si ho ani neužiješ tu hru zachraňují jen postavy a příběh stejnak za to 1800 nedám si raději zahraju znova scarlet nexus nebo FF7
Hraju na PC a doskakovani textur nemam. Nebo aspon teda nevidim.