NVIDIA v nejnovější upoutávce vyzdvihuje zpracování očekávané střílečky Battlefield 2042 na PC platformě:
Ray-tracingová grafika na PC, o kterou se na GPU GeForce RTX starají dedikovaná RT jádra, přinese realistickou ambientní okluzi. Díky NVIDIA DLSS nabídne majitelům GeForce RTX vyšší výkon, aniž by byla obětována kvalita obrazu. NVIDIA Reflex optimalizuje latenci systému pro lepší odezvu hry na ovládání.
Battlefield 2042 vychází 19. listopadu pro PC, PS4, PS5, X1 a XSX|S, objednat jej můžete v Xzone.
Tento Battlefield jako první vynechám. Zničili podstatu celé hry. Neví, jestli z toho mají udělat warzone, Rainbow Six nebo Swat. Blbouni.
To bude strašnej průser
Kdyz je hra tak rozbita, ze i v tech traileru pada pod 30fps.
Takze si to ani tech 0,42% hracu, kteri maji doma RTX3090, nezahraji na max pri 60fps? 🤷
Ten framerate je dost bída, pravda.
kucíííí dobrý… nic lepšího než techologie od nvidie nemáme – to je zkrátka holej fakt
Docela vtipný, že ani v tom traileru nedokáží udržet alespoň 60fps i když určitě při jeho nahrávání použili to nejlepší co od Nvidie měli.
na mapě Manifest,kde letí borec v heli je zapnutý Ray Traced Ambient Occlusion (RTAO),což je dost náročná funkce na GPU. Tady je problém udržet stabilních i 30 FPS. Dost mi to připomíná dobu,kdy RT vstoupil na trh a nedokázal udržet ani 30 FPS,než se tato funkce natolik zlepšila aby to bylo koukatelné 🤔