Ubisoft dnes herní svět překvapil oznámením plnohodnotného remaku prvního Splinter Cellu. Hra poběží na moderním enginu Snowdrop, díky čemuž by mělo být zajištěno moderní vizuální zpracování. Vývojáři ze studia Ubisoft Toronto v tomto směru vyzdvihují například dynamické osvětlení a stíny.
Hra se nachází v ranné fázi vývoje, takže si na záběry z hraní i samotný výsledek budeme muset ještě nějaký čas počkat. Vývojáři ostatně stále nabírají nové členy.
Jelikož je řeč o remaku, tak půjde v zásadě o úplně novou hru, která si ale dle slov vývojářů má zachovat pro sérii typický lineárních charakter a důraz na stealth. Otevřený svět proto v žádném případě nečekejte. Autoři jedním dechem dodávají, že hra oproti originálu z roku z roku 2002 může doznat určitých změn.
Níže se můžete podívat na úvodní vývojářský deníček. O návratu značku Splinter Cell se mluvilo delší dobu. Poslední spekulace však hovořily o novém díle, který nabídne otevřený svět. Je tak otázkou, zda nakonec dostal před tímto projektem přednost právě oznámený remake prvního dílu. Je ale klidně možné, že oba projekty vznikají současně.
Těšíte se na remake Splinter Cellu?
Snowdrop? 🙂 mě se teda poslední dva díly na unreal enginu líbily hodně. Kdyby to namazali na UE5 to by byla teprve mňamka. Co už, za Snowdrop nemusí platit, tak budeme doufat, že se to povede. Ja osobně se těším.
Ježiši…. To zase průser.
Jasně všechno je předem v prdeli a špatný. Dobrá hra už vyjít podle vás nemůže, tak proč to furt sledujete ?
Protože to tak hold je. Už těm hrám nedávám naděje v oživení, protože to stejně není buď ono, jak před lety a nebo se ta hra ještě více podělá. Bude více nestabilní. A navíc je to Ubisoft, takže co čekáte ?
Zlatý hry z let 1995-2010 to byly ještě pořádný hry a ne teď ty naleštěný blbosti, kde je obsahu, že nevíte kam dřív. Inventář přeplněný, že nevíte co všechno k čemu slouží a remastery/remaky s grafikou, která nevypadá nějak extra lépe s náročností pro dnešní HW.
Tak dělej něco jiného když tě hry už nebaví. A proč to teda sleduješ ? Vypadá to že nemáš nic lepšího na práci než si ztěžovat že je a všecho už jen bude na hovno. Tomu fakt říkám program.
Však má pravdu. Podívej se, co udělali s Princem. Lidi co podporují vydávání těchto polotovarů a paskvilů by měli shořet v pekle.
Polotovary nepodporovat jistě. Ale nebudu u každé novinky která je ješte snad v předprodukci řvát ,že to bude katastrofa. Ty jsi taky takovej co umí akorát na všechno nadávat. Asi nějaká forma terapie že jo. Tak si poslušte když vám to pomůže a uleví
Napiš mi jeden jedinej remaster, kterej za něco stál.
GTA totalní propadák.
Far Cry 4-5-new dawn-6 recyklát/remaster Far Cry 3.
To samé Assassins Creed. Origins vyšel, až po dvou letech vývoje a taky byl dobrej. Co je Odyssey a Valhalla remaster, ale horší.
Modern Warfare 1+2 Remaster nic moc graficky, ale aspoň to chodilo.
Crysis 2+3 remastered … remaster tipu přidáme Ray Tracing, vyšší ostrost textur.
Ano jsem furt negativní vůči hrám, ale to jen z toho důvodu v jakým stavu dokážou vydat hru vývojáři za již zaplacený produkt. Kde máme nějaký lepší particle efekty, kde jsou lepší podpory zvuku, reálnější animace zbraní vojáku ?
Ty hry se pro mě zastavili v jednom bodě a ždímají z lidí peníze a ždímají i z těch PC víc výkonu, aby jste si opět koupili výkonější věci. Když pak hru nastavíte na ultra, tak jo nějak to vypadá, ale ne na 90% tak, aby to potřebovalo najednou 3x více grafické paměti, 2x větší počet jader, 2x větší výkon karty.
Takovej Modern Warfare, Vanguard, Crysis 2 Remastered, AC Valhalla mnoho dalších by bohatě stačil výkon 1060.
jestli ty to vidíš jinak, tak tě lituji, protože dalších 5 let budeš dostávat furt dokola to samí. Budeš platit furt dokola za to samí. A po 5 letech začneš schánět nové karty, procesory a budeš si říkat, proč to chodí, tak špatně, vždyť se to tolik neliší od toho dílu před 5 lety…
Battlefield 3 přišel s dost dobrou destrukcí prostředí. Máme tohle tady někde dneska ? Ne. Jen podělaná optimalizace a podělaný Ray Tracing.
Operation: Harsh Doorstop to je odpověď na fps hru!
doufám ze poslape jak má. Podpořil jsem a účastnil jsem se i testu. A první dojmy jsou paráda, až jednou tahle hra vyjde, nebudu hrát pár let noc jinyho
Obávám se, co s tím Ubisoft zase vyvede, respektive jak moc to pos*re. Myslím, že v případě Ubisoftu je lepší nechat jejich kdysi známé herní série spát.
Nechci být hned negativní, ale od tohoto studia nelze čekat nic, než zklamání. Samozřejmě jakožto správná naivka doufám v opak
Uz me ty remastery nebavej. Je to jak kdyz 100x remastrovaly star wars nebo filmy pro pametniky. Radeji bych nove hry, klidne i se starou tematikou.
Remaster není remake. Remake je, že udělají hru úplně od píky podle staré předlohy. Remaster je že jen vylepší aktuální titul co už je venku. Na to pozir. Mnoho starých her lidi neokusilo a tohle je skvělá možnost (když se to povede) jak jim připomenout jak některé byly skvělé
Takže nakonec to Ubi nebude tak špatné, jak tady na něj každý nadává ?
Tomu uvěřím, až se na vlastní oči přesvědčím, že nejde o Valhala: Stealth Edition.
Blázne, ta hra vyjde nejdříve v roce 2026. Soudit Ubi je ještě čas. Teda pokud to nebude reskin některé z jejich her.
2026 ? Je to ubi … Plácnou to na engine z Division, hoděj tam již hotové assety, předělaj pár animací a příští rok zde máme další „vánoční trhák“ …
Taky si myslím, že by to mohlo být hotový docela rychle. Třeba 2023. Koridorovka a základ mají danej. A zas tak obrovská hra rozsahem to nebyla.
Chtějí prachy a udělat si průzkum trhu pro ten novej Splinter Cell. No a na ten si bohužel asi počkáme
Jak je v článku. Je to ještě hodně daleko. Nějak odpoledne vydali zprávu že shánějí lidi. Ale zase pokud něco umíte tak se můžete přidat
Říkal tu někdo Prince of Persia: Sands of Time Remake?
Tak tohle jo! To si dám líbit. Jedničku jsem odehrál sice už asi 3x, možná 4x, ale rozhodně si dám remaster na snowdropu líbit. A jak píše mistr Geralt, 100x raději než Splinter Cell v otevřeném světě. Ve své době to byl úplně jiný pohled na stealth akce a Ironside neskutečně bodoval. Doufám, že se bude podílet i na tomhle. No a Kombajn je nesmtelnej!
Či sa teším, alebo nie bude záležať od toho, či tam bude Michael Ironside. A Kombajn Nikoladze
Ale celkovo prvý diel nemám v rebríčku série na nejakom vysokom mieste. Hral som ho keď vyšiel a potom znova niekedy v 2016 som si to pripomenul na uPlay a nezostarol vôbec dobre. Tragikomický dabing vedľajších postáv, krkolomné ovládanie a prádzne priestory boli dosť otravné. Ale tak bol to prvý diel a rok 2001.
Upřímně, radši si dám ten remake, než riskovat nový díl s jejich dnešním přístupem. Ale doufám, že to dají někomu schopnému a ne malému týmu z Indie jako v případě remaku Prince of Persia.