Elden Ring dokáže na mnoha místech vyrazit svojí výpravností dech.
Tato galerie ukazuje podobné momenty napříč celou hrou.
Pokud vám nevadí spoilery, vyzrazení lokací i bossů, prohlédněte si naše screenshoty.
Všechny byl zachyceny v režimu výkonu (nižší rozlišení) na PS5 (se zapnutým motion blurem).
V pohybu to vše samozřejmě vypadá ještě mnohem lépe, navíc podpořeno úžasnou hudbou.
Výtvarná vyzrálost a velkolepost jako tahle je napříč médii mimořádná, připomíná filmového Pána prstenů.
Chromatická aberace + motion blur, to je na blití
přesně Pěknej hnus ti řeknu. Tohle a 10/10
jo tyto screeny jsou hnusné protože jsou foceny v režimu výkonu na PSku …
ale na PC jsou textury pěkně ostré a hra vypadá parádně na maximální detaily..
grafika je minimálně 8-9/10 ale kdyby jsi to hrál tak mluvíš jinak … screeny nic neřeknou… ta hra si zakládá na fascinujících výhledech … svět je hodně vertikální takže celou dobu vidíš brutální výhledy na okolí … to nejde zachytit na 16:9 screenshot ……
Tím ale nijak neshazuju hru. Za mě je to taky jasná desítka. Open world DS? Tohle si přál doslova každej fanoušek a přesně tohle jsme dostali. Neskutečně si tu hru užívám. A tyhle nedostatky snad na PC co nejdřív vyladí.
Nikdy nepochopím existenci chromatické aberace (proč si proboha zapínat optickou vadu čoček ve hrách), lens flares, lens dirt, film grainu a dalších, kvalitu degradujících blbostí.
Motion blur ve většině případech taky efekt na blití.
Jasně, někomu se to může líbit, lidi mají všelijaký vkus.
Jinak, nevím, jestli je to jen mnou, ale upřímně grafika je dle mého názoru ten nejslabší článek Elden Ringu a kdybych se měl rozhodovat pouze podle screenů výše, tak bych se nenechal zlákat (nemluvě o technických potížích na PC). Naštěstí ostatní aspekty hry jsou na vysoké úrovni (a jak by řekla jistá skupina hráčů, „famózní“).
Jo a pozor, je rozdíl mezi grafikou (technická stránka, kterou mám na mysli) a krásou hry po výtvarné stránce. Level design, architektura, skybox, hudba, tohle všechno dohromady dělá víc, než rozmazané textury a vyblité PUBG stromy, které jdou holt ruku v ruce s enginem z dob PS3. V těchto oblastech hra zdá se vyniká. Což já zase nemůžu docenit, protože nejsem moc na tenhle styl. No, uvidím sám, zatím čekám na opravné patche.
jsem asi v 85% hry za 13 hodin … radši nechtějte vědět jak …
zítra to doklepu a už nechci Dark Souls žánr ani vidět … svět je opravdu gigantickej a klobouk dolů pane Zavřel jestli to hrajete poctivě na normál …
já to vzdal a zapl módy… DS combat mě začal silně frustrovat a draci jsou těžcí jak hovado …
umřel jsem asi 30x a to hraju s módem na nesmrtelnost …
dovolil bych si tipnout, že pan Zavřel umřel minimálně 100x …
už 3x jsem se musel podívat na youtube kudy dál … kozokůň se zdá být ze začátku rychlý ale ten svět je fakt obrovskej a kozokůň začne být pomalej a já se nechtěl vracet… v té hře bez problému utopíte 100+ hodin ale musí vás prostě bavit DS combat …
A to si vem že tady aspoň když to nejde můžeš odskočit jinam a tam se vylevlit ale předtim jak to bylo netuším a asi bych na to hodil bobek a taky že jo, kdyby elden ring nebyl open world tak na to jebu, na první soulsovku je to ok… jakože je to težký ale jako všechno když se naučíš rytmus tak to jde. Co mě ale sere je že nevíš jakej level je boss tak k němu chodíš co 10+ level jestli už ho náhodou nedáš
Ja jsem na tyhle hry úplná lama, ale tady jsou místa kde si můžeš za hodinu nafarmit desítky tisic run a totálně se prelevelovat. Sice nevim jestli to takhle tvůrce zamýšlel ale hra to umožňuje takže za mně „This is the way“
Just casual things
Ta hra je celkem lehká. Tu první mapu jsem prolezl tak z půlky včetně dungeonu a Margita před hradem jsem seřezal na poprvé ani né za minutu. Nejhorší byl ten Troll v dolech
Já to měl zase naopak, Margit mě trošku potrápil, ale troll v dolech pohoda To je ta krása souls her, každýho potrápí něco jinýho.