Těžce zkoušený a problémy protkaný vývoj námořní multiplayerové akce Skull and Bones zřejmě konečně nabral správný kurz a pomalu se blíží do cílového přístavu. Aktuálně probíhá uzavřené testování, do kterého se můžete přihlásit i vy. Právě z tohoto interního testu dnes unikly záběry ze samotného hraní, které si můžete prohlédnout níže.
Nejde přitom o nějaký krátký střípek, ale celých 6 minut z hraní. Jde o komentářem doprovázenou tutoriálovou pasáž, kterou účastníci insider programu zřejmě projdou hned po spuštění hry. Díky tomu se nám naskýtá poměrně detailní pohled na jednotlivé prvky i samotnou hratelnost.
Do hry vstupujete jako neznámý námořník, který připlouvá na pirátskou základnu Sainte-Anne. Toto místo bude fungovat jako přístav, ze kterého se budete vydávat na jednotlivé výpravy. Rovněž zde budete ale moci vylepšovat svou loď, přijímat jednotlivé mise a kontrakty nebo se setkávat s ostatními hráči.
Zásadním faktorem má být dle vývojářů vaše reputace. Při úspěšném plnění jednotlivých kontraktů bude její úroveň stoupat a v případě neúspěchu naopak klesat. Tento typ úkolů půjde plnit i v kooperaci až tří hráčů. Před každou plavbou budete řešit také zásoby v podobě dostatku munice, jídla a dalšího vybavení, bez kterého se vaše posádka neobejde.
Na záběrech můžete dále vidět editor postavy a hned několik různorodých lodí. Je patrné, že začnete na malé bárce a až postupným hraní se propracujete k reprezentativnějšímu plavidlu. Starat se ale budete muset i o pohodlí své posádky. Pokud morálka námořníků klesne na kritickou úroveň, může dojít i ke vzpouře.
Kromě objevování, drancování budou nedílnou součástí hry dle očekávání tvořit i námořní bitvy mezi jednotlivými hráči, které jsme mohli vidět v akci už na vůbec první ukázce z roku 2018. Je však otázkou, kolik se toho z původního konceptu do dnešních dnů zachovalo.
Aktuální uzavřené testování každopádně naznačuje, že by vydání Skull and Bones nemuselo být daleko. Podle nedávno zveřejněných plánů Ubisoftu bychom se hry měli dočkat nejpozději začátkem příštího roku. O Skull and Bones a jejím problémovém vývoji jsme si před časem povídali rovněž v našem podcastu.
Jak se vám uniklá ukázka z hraní Skull and Bones zamlouvá?
Díkybohu, že se to nejmenuje zase Assassin’s Creed
Velké plus za možnost hrát solo…
Nicméně, oproti Sea of Thieves se zdá, že není možné bojovat přímo se svou postavou. Naloďování bude zřejmě jen cutscéna.
Sólo režimu u těchhle primárně multiplayerových záležitostí nikdy moc nevěřím.
Tohle mě nachává chladným. Spíš bych se rád dozvěděl o ubisoftím open worldu Avatar: Frontiers of Pandora. Když už „železný“ Jim Cameron oznámil na Comics Conu podtitul a zasazení (pod vodou na Pandoře) dvojky – Avatar: The Way of Water (Vánoce 2022).
Neprijde mi to moc jako zabava. Rozsirit minihru z AC Black flag a postavit nad ni obchod s kosmetikou mi prijde pro samostatnou hru malo.
Jako nebudu lhát vypadá to dobře,ale dělá to Ubisoft,takže to bude navázáno na to,že si lidé zaplatí za progress a tím pádem budou mít silnější lodě hned ze začátku 🤔Takové hezčí Sea of Thieves
Hezčí Sea of Thieves? Dyť to vypadá o třídu hůř než Black Flag, hlavně ta voda. Akorát tam nasraly 200 různejch shaderů jak přes REshade. Když sem poprvé viděl otevřené noční moře v SoT tak mi spadla čelist.
No nevím,mě to teda připadá hezčí než Black Flag a to už Black Flag vypadá pěkně 😎ale zas posuzovat podle HD videa taky není dobrý nápad 😂
Johny má pravdu, voda v Sea of Thieves je absolutně jinej vesmír. A to nejen v bohatosti barevné palety, ale podívej se na ten pohyb (hned následující záběry potom nudném záběru z pláže) – https://youtu.be/aGogFt4bhTM
Úplně jinej level zpracování vody, to musí uznat každej. Potom, co jsem viděl tu 6minutovou ukázku Skull and Bones… musím napsat, že mě to připadá jako pořádnej průser. naprosto nechápu, co na tom celou dobu dělají, když to vypadá takhle. Ta voda je děsná a skutečně bych se odvážil tvrdit, že vypadá hůř jak v Black Flag a zbytek vypadá jako to nejhorší od Ubisoftu… Podle mě se to absolutně neuchytí a věštím tomu tak 5/10 maximálně.
ok voda je hezká v Sea of Thives, o tom žádná, ale já nekoukal jen na vodu, ale celkově na prostředí 🙂