Minulý měsíc vydalo polské studio Bloober Team 11minutovou ukázku hratelnost z chystané reimaginace hororové série Layers of Fear, která především vylepšuje grafickou stránku, ale také přidává nový obsah a lehce upravuje celkový design. Nyní jsme se dočkali nového traileru, jenž se zaměřuje na využití Unreal Enginu 5.
Největším lákadlem je technologie Lumen – jde o implementaci Ray Tracingu v UE5, jež může být hardwarově akcelerována, ale funguje také softwarově. Vývojáři z Anshar Studios, kteří vývoj projektu vedou, v tomto ohledu vyzdvihli především dynamické nasvícení, jež je pro hru takového žánru naprosto klíčové. Pokud pak RT běží pomocí hardwaru na grafické kartě, můžete se těšit také na lepší stíny a odlesky.
Dále došlo k využití technologie Niagara, která umožňuje pokročilé částicové efekty. Kromě toho všeho tvůrci zmiňují další nejmenované funkce Unreal Enginu 5, jež pomohly ve vývoji a optimalizaci této hry. „Ať už hrajete na konzolích, nebo na PC, můžete očekávat plynulý 4K HDR zážitek,“ zazní v ukázce.
Zároveň bylo potvrzeno, že PC hráči se mohou těšit na podporu upscalovacích technologií DLSS od Nvidie a XeSS od Intelu. FSR od AMD zatím zmíněno nebylo, nicméně XeSS ve své otevřené DP4a verzi funguje na všech grafických kartách, a jak se nedávno ukázalo v Cyberpunku 2077, dokáže být i lepší než FSR.
Layers of Fear míří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Přesné datum vydání stále neznáme, ale hra by měla vyjít v průběhu června. Velmi pravděpodobně tak půjde o vůbec první velký titul poháněný Unreal Enginem 5, pokud nepočítáme Fortnite.
Ked ma ta hra uz predtym velmi nebavila, tak im ani lepsia grafika nepomoze.
prisernou optimalizaci a 30 fps v 1080p na high nastaveni s 3070/6700xt … …