Nvidia společně s oznámením ohledně DLSS 3.5 či path tracingu v Alanu Wakeovi 2 přinesla ještě jednu velmi zajímavou novinku. Zatímco první Half-Life obdržel modifikaci s path tracingem už před pár měsíci, nyní jsme se dozvěděli, že vzniká RTX remaster pro druhý díl této slavné série od Valve.
Pracují na něm hned čtyři týmy moderů, které se spojily pod názvem Orbifold Studios. Remaster vzniká na platformě RTX Remix, stejně jako třeba Portal RTX. Vylepšený Half-Life 2 přinese implementaci path tracingu (plnohodnotného ray tracingu), díky čemuž má hra mnohem realističtější nasvícení.
Zároveň se můžete těšit na detailnější textury a propracovanější modely. Nechybí ani implementace technologií jako DLSS 3 (DLSS upscaling, generování snímků a Reflex) či RTX IO pro rychlé načítání.
Bohužel, Half-Life 2 RTX je v relativně rané fázi vývoje a studio stále hledá nové zaměstnance. Na vydání si tedy nejspíšj ještě počkáme.
Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project is in development by Orbifold Studios, bringing full ray tracing, DLSS 3, Reflex, and RTX IO to one of the best games of all time.
Take a look at our @hl2rtxofficial RTX announce trailer 👀 pic.twitter.com/Mg9SmayRE9
— NVIDIA GeForce (@NVIDIAGeForce) August 22, 2023
Tak tohle je super odvedená práce. Je tam vidět stín každého tlačítka na klávesnici. Už se těším
Zbytečné
Ale prosím tě
Zbytečný je tvůj komentář
Z popisku jsem myslel, že jen přidají RT, ale tohle vypadá dobře. Proč se tomu ale neříká remake, když se hra vytváří celá nová? Příjde mi, že dnešení názvy a označení jsou strašně matoucí.
Jenže oni nevytváří zcela novou hru od základu, používají platformu Nvidia RTX Remix k přidání ray tracingu a změně starých modelů za nové v původním kódu hry, který je zachytáván tím remixem.
Ach tak. Děkuju za ujasnění.
No skvělé, konečně remaster, na který se opravdu těším
Myslím, že se po 11 letech mám zase na co těšit! Jsem ateista, ale budu se modlit aby to dokončili a bylo to hratelné.