V květnu letošního roku vydaná kooperativní akce Redfall se navzdory vysokým očekáváním dočkala pouze značně rozporuplných recenzí i reakcí od samotných hráčů. Od úplně nové značky, která s podporou Bethesdy a Microsoftu vznikala ve studii Arkane Austin, se zkrátka čekalo výrazně více. Zástupci Bethesdy i Microsoftu už dříve uznali, že se vydání hry nepovedlo. Jedním dechem však vždy dodali, že se reputaci svého titulu pokusí napravit.
Tato slova nově v rozhovoru pro magazín GamesIndustry.biz zopakoval šéf publishingu Bethesdy Pete Hines. Ten prozradil, že hra a její přijetí nedopadlo podle představ studia ani samotného vydavatele. Ani jedna ze stran však nemá skládat zbraně pouze proto, že se nepovedl samotný launch. Hines navíc upozornil na to, že se Bethesda v podobné situace neocitla poprvé. Aktuální situaci u Redfallu přirovnal k titulům jako Fallout 76 a The Elder Scrolls Online, které byly po vydání rovněž kritizovány a zatracovány. Díky bohaté dodatečné podpoře si však svou pošramocenou reputaci dokázaly alespoň zčásti napravit.
Zatím je však otázkou, zda se něco podobného podaří také Redfallu. Ačkoli nás od vydání dělí už čtyři měsíce, tak hráči na větší obsahový přídavek a další výraznější změny nadále čekají. Hines hráče ujistil, že vývojáři v tuto chvíli připravují aktualizaci, která umožní hraní v 60 FPS i na konzolích Xbox Series X/S. Právě za absenci plynulejšího režimu byla hra po vydání výrazně kritizována. K tomu, aby hráči dali Redfallu druhou šanci, ale bude potřeba výrazně více.
Redfall je k dostání na PC (Steam) i Xboxu Series X/S. Hra je k dispozici také v Game Passu. Bližší informace můžete načerpat v naší recenzi.
Aneb doba, kde máme značně výkoné grafické karty a procesory a hry chodí hůře, než před 10 lety na 2-4 jádrových cpu a DDR3. Moc dobře si vzpomínám, jak jsem spustil Crysis 2 v DX 9 a říkal si ,,jak ty hry budou vypadat za 10 let´´ Vypadají kolikrát hůře a chodí ještě hůř. Optimalizace,obsah,gameplay to vše se tenhle rok postrádá pomalu u každé větší hry.
To, že to nechodí fajn. Opraví se to (snad), ale nejvíc mě štve to, že vývojáři za to nejsou nějak potréstáni a většina studií se ze svých chyb nepoučí. Co nějak tak opraví jeden titul. Vrhnou se hned na tvorbu nového a za 3-4 roky je tu stejný scénář.
bez sance. Fallout aspon navazoval na nejake predchudce a mel nejakou komunitu, redfall je fail od sameho pocatku.
Co rovnou vydávat hru hotovou a odladěnou a nespoléhat na to že se to časem vylepší?
Ať žije digitální distribuce, která umožňuje vypouštění těchto sraček do oběhu s ujištěním, že se to patchem vylepší.
sem myslel, ze to daji free-to-play
Nechte tu hrůzu umřít proboha. I Fallout 76 po vsech těch updatech není žádná extra výhra…
Fallout je po vsech tech updatech naprosto skvela hra.
Dal jsem mu asi 50 hodin po tom co byl v Humble bundle a celkem jsem se bavil. Když mě ale víc než kdy před tím začal tahat od terminálu k terminálu a po misích typu přines mi tohle nebo zabij tohle tak se mi vrátilo PTSD z Horizonu ZD a smazal jsem to.
Nevím jestli by se někdo těšil na tu hru, kdyby nebyla od Arcane Studios. I tak před vydáním bylo očekávání tak nějak vlažné a nejlepší by bylo, aby to hodili za sebou a pořádně se soustředili na nový projekt.
Radši bych nechal moje oblíbené studio dělat to co je baví a co chtějí.
Ze spodu společně na vrchol gamingu 💚