Informace o tom, že Payday 3 si bez nutnosti být stále online nezahrajete, některé hráče dost namíchla. Negativní přijetí této myšlenky tvůrce nakonec v rozhovoru pro server Dexerto přimělo k reakci. Hra je podle něj už od počátku vyvíjena jako titul s online mechanizmy, takže permanentní připojení tu hraje prim. Producent Andreas Häll Penninger však tento krok hájí. Těžit z něj má komunita, protože jejich dílo má být díky onlinu zajímavější, jelikož se každý týden budou měnit bezpečnostní podmínky operací. Tvůrce celkově prezentuje tento tah jako pozitivní, je však faktem, že po budoucím vypnutí serverů to vlastníkům hry příliš nepomůže.
Payday 3 vychází na PC, PS5 a Xbox Series X/S už 21. září. Hru si můžete otestovat tento víkend díky technické betě.
Anyone up for another beta? You guessed it, this weekend we'll run another technical beta of #PAYDAY3. This time it will be OPEN for you to push our servers to the limit.
The job is simple. Log on, get in-game and try to break the servers. 💥Read more: https://t.co/XCzEoqAlFG pic.twitter.com/GMkxAU6v3u
— PAYDAY 3 (@PAYDAYGame) September 6, 2023
U hry která je záměrně už od počátku jako online služba, mě to rozhodně nepřekvapuje. Otázka proč je to třeba u některých singleplayer her kde navíc online v životě nebude
Mě by nikdy ani nenapadlo to hrát čistě s botama takže mi pláč, že člověk musí být pořád online přijde fakt úsměvnej.
Jasný, jednou týdně nový obsah, tak musíš být logicky připojený pořád. Za mě dobré vysvětlení. Určitě hru pořídím.