Představitelé Bethesdy na Redditu poodhalili část novinek, které by měly zanedlouho zamířit do v září vydaného sci-fi RPG Starfield. Vývojáři prozradili, že by chtěli každých zhruba šest týdnů vydávat větší aktualizaci, která kromě série oprav a eliminace bugů přinese také nějaké novinky. Mezi priority studia se aktuálně řadí například doplnění podpory pro technologie FSR3 a XeSS.
V dohledné době by ale mělo dojít také k přidány map pro jednotlivá města nebo nových způsobů cestování. Autoři nadále počítají také se slíbenou oficiální podporou modů. Jisté rovněž je, že v Bethesdě již delší čas pracují na obsáhlejší dodatečné náplni v podobě plnohodnotných rozšíření. Název prvního z nich ostatně unikl ještě před vydáním samotné hry.
No ty mapy hodně chybí a měli tam být už ze začátku. Třeba v New Atlantis se nevyznám ani po sto hodinách a radši sednu na vlak než abych šel do jiné čtvrti pěšky
Dohrál jsem a bavilo, hlavně vedlejší questy, ale tolik bugů jsem v životě neviděl.. Mizející loď, pak mi zmizela obchodnice a lodní technik z New Atlantis, takže jsem se vracel 20h nazpět.. Takovou chybu už neudělám a nechám to příště aspoň rok dozrát..
Můj největší problém s hrou je cestovaní. Pusté planety a žádní mimozemšťani, ok, snaží se držet reality a je to evidentně design choice. Ale jedna načítací obrazovka za druhou, když se chci dostat z jedné planety na druhou nebo letím lodí, je fakt moc. To se ale obávám, že jen tak opravit nepůjde a je to prostě omezení enginu.
Ale ono by to šlo bez načítání, stačí se podívat co udělali šikovní modeři s jejich Open Cities ve Skyrimu. To pouze Todd a jeho 16 times the detail se zasekli v dobách Oblivionu a používají stále stejnou knihu „jak dělat hry“. Největší plivanej od něj byl ovšem to, že nemáme dost silné PC na jeho Starfield a bum pár měsíců po vydání tu máme opravný patch který má dokonce v 21století fov posuvník.
Wut? To co jsi napsal je blábol a to dost velký.
Nešlo. Ti samí modeři zkoušeli udělat mod s plynulým přecházením lodi na přistání a hra crashovala, tak že to nakonec vzdali a prohlásili, že ten engine na to není stavěnej.
Osobně mám podezření, že interiéry lodí jsou statickou lokací, podobně jako dungy ve Skyrimu, a ostatní objekty jsou relativně přepočítávají k tomu interiéru. Zas takový problém by to asi nebyl. Proto ve vesmiru může být načten jen jeden interiér