Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
PORNOHEREC
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ale houby… dyt kvalitni ai nesežere tolik vykonu aby to ps 3 neutáhla… utahla by to i ps 2
Komunita
Rascal
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
kurkuma: No, výkon na AI je na PC už dlouho, ale kvůli konzolím to bylo dost šizený. Teď se to snad s novou generací zlepší.
Komunita
PORNOHEREC
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
kurkuma – neni problem vytvořit kvalitni AI, jenže activision a ea se zaměřuje na děti co ragnou u všeho co jim nejde…
Komunita
kurkuma
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ja nevim … kdyby se radeji ten vypocetni vykon zacal uz konecne vyuzivat na zlepseni AI …
Komunita
Ondra
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Odraz z vodní hladiny ještě ok, ale když voda na něco dopadá, tak to spíše vypadá jak když někdo řeže kus kovu a odpadávají přitom jiskry. Proud vody je taky úplně nesmyslný a vodu to moc nepřipomíná.
Komunita
Tom.Fucik
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Já teda nevím, ale mě v leckterých dnešních hrách voda přijde hezčí než tahle… Mimo to mi to vodu vůbec nepřipomíná…
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
George522: No, nevím jak ostatním, ale mně přijde, že hry na Cryenginu jsou optimalizované krásně. Vždy mi jedou na ultra při stabilních 60 FPS (nepočítám hraní na mém předchozím kompu, který před půl rokem odcestoval do kanclu ) .
Komunita
Rascal
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
PORNOHEREC: Na PSP máme Mercury
Komunita
skorky
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Příjemný hudební doprovod
Komunita
George522
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Za tohle mě tu mnozí úplně ukamenujou ale mě se prostě CryEngine nikdy nelíbil… nepřijde mi to vůbec přirozený…celý je to jenom o efektech který prostě reálně nevypadaj a pak nakonec má celá hra na CryEnginu šílený HW nároky
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Hustotou to už konečně připomíná vodu, ale ještě pořád je hodně co dodělávat, protože třeba při nárazu na objekt by se voda chovala jinak, ale zlepšují se, to musím uznat.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
chtělo by to té kapalině dát nákou barvu takhle jak je to pruhledny tak skoro neni nic videt ale i tak žadnej velkej zázrak
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
moc realne to nevypada. prijde mi ze ta voda uplne postrada (nevim jak se to presne nazyva) slucitelnost/pritazlivost jednotlivejch castic. nevypada to jak jednolitej objekt ale jednotlivy castecky
Komunita
Hencz
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ale houby… dyt kvalitni ai nesežere tolik vykonu aby to ps 3 neutáhla… utahla by to i ps 2
kurkuma: No, výkon na AI je na PC už dlouho, ale kvůli konzolím to bylo dost šizený. Teď se to snad s novou generací zlepší.
kurkuma – neni problem vytvořit kvalitni AI, jenže activision a ea se zaměřuje na děti co ragnou u všeho co jim nejde…
ja nevim … kdyby se radeji ten vypocetni vykon zacal uz konecne vyuzivat na zlepseni AI …
Odraz z vodní hladiny ještě ok, ale když voda na něco dopadá, tak to spíše vypadá jak když někdo řeže kus kovu a odpadávají přitom jiskry. Proud vody je taky úplně nesmyslný a vodu to moc nepřipomíná.
Já teda nevím, ale mě v leckterých dnešních hrách voda přijde hezčí než tahle… Mimo to mi to vodu vůbec nepřipomíná…
George522: Uz po tobe leti muj sutr.
George522: No, nevím jak ostatním, ale mně přijde, že hry na Cryenginu jsou optimalizované krásně. Vždy mi jedou na ultra při stabilních 60 FPS (nepočítám hraní na mém předchozím kompu, který před půl rokem odcestoval do kanclu ) .
PORNOHEREC: Na PSP máme Mercury
Příjemný hudební doprovod
Za tohle mě tu mnozí úplně ukamenujou ale mě se prostě CryEngine nikdy nelíbil… nepřijde mi to vůbec přirozený…celý je to jenom o efektech který prostě reálně nevypadaj a pak nakonec má celá hra na CryEnginu šílený HW nároky
Hustotou to už konečně připomíná vodu, ale ještě pořád je hodně co dodělávat, protože třeba při nárazu na objekt by se voda chovala jinak, ale zlepšují se, to musím uznat.
chtělo by to té kapalině dát nákou barvu takhle jak je to pruhledny tak skoro neni nic videt ale i tak žadnej velkej zázrak
moc realne to nevypada. prijde mi ze ta voda uplne postrada (nevim jak se to presne nazyva) slucitelnost/pritazlivost jednotlivejch castic. nevypada to jak jednolitej objekt ale jednotlivy castecky
: / nějak mě to neohromilo