Na veletrhu E3 má být podle nepodložených informací oznámen třetí díl hardcore RPG série Dark Souls od vydavatelské společnost Bandai Namco a studia From Software. Ještě před oficiálním oznámením na internet unikly první detaily a obrázky, které jsou prý z Dark Souls 3. Pochází ale od stejné skupiny, která tvrdila, že Microsoft koupí zrušený Silent Hills od Konami a udělá z něj svou exkluzivitu pro Xbox One, což se později ukázalo jako výmysl.
Obrázky vypadají vcelku věrohodně, ale nesmíme zapomínat, že může jít o povedený podvrh, případně potom momentky z připravovaného datadisku do Bloodborne nebo klidně o Deep Down od Capcomu. Té poslední variantě zas tolik nevěřím.
Každopádně, pokud se vše ukáže jako pravdivé, tak Dark Souls III má vyjít na PlayStation 4, Xbox One a PC v příštím roce a podporovat 1-4 hráčů, stejně jako v minulých hrách. Přichystáno má být 10 tříd, 45 nových nepřátel a nových 15 bossů. Prý se vrátí i starší bossové, ale ty se do tohoto údaje nepočítají. Dále 12 oblastí a 60 minut cutscén.
Pevně doufám, že bude oznámeno DS 3 a ne další exkluzivita pro PS4 (Demon’s Souls 2) .
Na Ornsteina a Smougha bude vzpomínat především můj Dualshock, pořád se divím, že všechny ty mrsknutí o zem přežil…
Tak v jedničce pro mě byla jasně nejhorší dvojička Ornstein a Smough, to byly dlouhééé nervy, ale nakonec to šlo. Dvojka má určité zlehčení hlavně tím, že můžete nějakou lokaci po pár spawnech vybít, takže si pročistíte cestu k bossům, což je mnohdy k nezaplacení. Ale i tak jsem v DS 2 pořád nedal Ancient Dragona. Už na něj padlo víc pokusů, než kdysi právě na tu dvojičku z DS 1. Naopak s ostatníma bossama sem neměl výraznější problém a přišli mi lehčí než v jedničce. Nevím sakra co tam dělám špatně, vždycky mě sundá tím plošňákem, ikdyž sem si vychytal, že se mám držet u noh a když vzletí tak běžet za ocasem. Kolikrát mu zbývá i čtvrtina hp a vyhnu se X plošňákům za sebou, ale stejně mě tím pak nějak trefí. Ikdyž stojím podle mého na stejném místě, kde mě předtím netrefil…. Jednou ale padne
Ardis: 3 h. je ještě v pohodě na Ornsteina se Smoughem. Můj „run“ byl snad 6 h. na první hraní. (hru jsem i jednou odinstaloval) Teď už je dávám na první pokus.
Tak v DS2 je to ještě Darklurker. V DLC pak Elana, Fume, Sir Allone… Ale taky pro mě byla těžší jednička. . Four Kings, Nito, Ornstein a Smough… Tihle mi sebrali desítky pokusů.
Pamatuji, jak jsem při prvním průchodu DS1 asi 3 hodiny zdolával Ornsteina se Smoughem a v DLC jsem Manuse porazil hned na první pokus. No, při NG+ to bylo přesně naopak
v Ds2 zákl. hře je snad jediný co zavaří Smelter demon jinak mě nikdo nenapadá v ds1 je bossů co zavaří více, navíc si je do dnes více pamatuji, prostě byli výraznější. Nejhorší byl pro mě pak s DLC Manus. .
lukayson: Tak to já jsem na tom zrovna opačně. Mě přišla těžší zase jednička. Tam mě někteří bossové stáli třeba i dvacet pokusů, než jsem je dokázal poslat na onen svět. Třeba ten vlk s tím obřím mečem v tlamě, capra demon ve spodní části Undead Burg. To byly jedni z mnoha u kterých jsem dostával fakt na prdel. V DS 2 jsem krom dvou bossů zabil všechny ostatní, včetně finálového, úplně sám a na první pokus.
Milion free lifegemů a jiným healovacích prostředků, ohniště jsou od sebe 1-3 min, slabší enemáci v mapě před bossem apod. . nemluvě o tuctu pomocných npc v Ds2, hlavně Sotf.
Já fakt nechápu jak je možne že každemu připadá snazší DS 2 oproti jedničce. v jedničce nebyl problem s estuskama, ani se snižováním zdraví když jste hollow, ani extremně rychlé poškození zbraní, DS1 jsem dohrál jen s jednou pomocí v onlinu. V DS 2 jsem dostával hrozně na držku, skoro na třetinu bossů jsme potřeboval společníky. Podle mě se zvedla velice obtížnost, Sice se da volně cestovat, ale to akorát šetří čas, ne obtižnost. jedine vetší ulehčení je možnost opravovat prsten co podrží duše i lidskou formu.
Nechme se překvapit co to nakonec bude. E3 je tu už za pár dní.
máslo Olma: A to jako jak ?
Skapco: Ale no tak… Kvality jednicky to urcite nedosahovalo, ale nejhorsi ktery si kdy videl ? V tom pripade bys mel otevrit oci
Me to prijde stylem brneni jako DS. Na jedny fotce vypada interface jako z jednicky. Zalezi teda jestli to fakt neni jen nejaky fake z photoshopu
Level design ds2 je opravdu velmi slabý, oproti ds1 kde jsou lokace řemeslně udělané, nádherně na sebe navazují. A to nejsem fanatik ds1, jelikož můj první Ds byl právě díl druhý, až pak následoval díl první.
Já si myslím , že to je Dark Souls 3 a jestli bude na E3 Silent Hill , tak to bude epic , přece jen bylo by škoda, kdyby z toho nakonec nic nebylo , když podle ohlasů P. T. to byl jenom teaser a stejně pro většinu lidí to bylo to nejlepší co z horroru hráli
ať je to Dark souls 3 a pak 4, 5, 6, 7, …. pokud budou inovace ty jedině uvítám, tenhle typ her jako DS, Dark S jsou moje srdcovky a zaběhnutý systém soubojů mi vyhovuje takže pro mé uspokojení stačí noví nepřátelé, prostředí a třeba jiná kouzla a jsem šťastnej:-)