Na své si dnes samozřejmě přišli i fanoušci From Software, neboť předělávky jejich první souls hry se chopili tvůrci z Bluepoint Games a Japan Studio.
Výše se můžete podívat na nabitý gameplay trailer, který vám představí hru v pohybu a povšimnout si můžete i mnoha přepracovaných lokací a soubojů s bossy.
Popisek na konci traileru naznačoval, že by se hra měla podívat i na PC, ale údajně šlo o chybu a Sony již tuto verzi videa stáhla z oběhu.
Dle Twitterového příspěvku, který zveřejnil Geoff Keighley se skutečně jedná o launch titul a my se tak do tohoto dobrodružství budeme moci znovu ponořit již 19. listopadu.
DEMON'S SOULS is a launch title for #PlayStation5 pic.twitter.com/yxCgXrlwoE
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) September 16, 2020
Nasvícení a detailní zoracování ukázkového bosse je dechberoucí. Takto si představuji next gen.
Naopak doufám, že štíty nebudou tak nezdolné jako v ukázce. 4 rány do postavy (z toho asi 2 jsou guard break) a s ní to ani nehne.
Vypadá to absolutně skvostně. Doufám, že to časem vyjde i na PCčka.
Upřímně, vyhovuje mi to. Takhle aspoň výjde hra s veškerým dodatečným obsahem a hlavně opatchovaná.
No jsem celkem přesvědčen, že to na PC výjde, jen později. Není potřeba kupovat kvůli tomu celou konzoli.
To víš, že vyjde. Stejně jako Bloodborne. Taky ho máš na Pc, co?
Video bylo staženo protože obsahovalo na konci chybu. Hra nemá vyjít na pc.
Díky za upozornění, dali jsme tam zatím jiný zdroj.
hah, že by zase šlo o nějakou „chybku“, kterou zveřejnili dřív než chtěli?
Pochybuji. Jedná se o launch hru, která má lidi přesvědčit ke koupi konzole, takže ji určitě nečekám v dohledné (rozuměj oblíbená šestiletka) době mimo ps5.
Vypadá to tak luxusně a konečně to bude soulovka na PS na 60fps. Oh yes!
Bomba! I na PC
Miluju soulovky a na tohle jsem se fakt těšil … Ale vypadá to divně. Kamera, pohyby … Navíc z toho mám celou dobu pocit že se jedná o render a né gameplay.
Souhlas, graficky to vypadá super, ale ty bojový animace a kamera jsou kostrbatý a vůbec nechápu, proč všechny kosí na jednu ránu. Doufám, že je to jen pro účely dema.
Tak samozřejmě, že je to pro účely traileru. Jsem překvapenej, že tě vůbec něco takovýho napadlo, že bys každýho dával na jednu ránu
Mě překvapuje, že je to vůbec napadlo dát do toho gameplay traileru. Souls hry celkově mají reputaci, že jsou těžký a tohle na mě pomalu působilo jako by se vývojáři rozhodli vyhovět hlasům části herní komunity a do hry přidat volbu obtížnosti, nebo jí udělat lehčí pro nový hráče. Nedávno jsem hrál remake Shadow of the Colossus od stejnýho studia a je naprosto skvělej, tak doufám, že se to samý povede i u Demon’s Souls.
Jo takže má v gameplay traileru týpek pořád umírat a neudělat žádnej progres? Prosímtě
Ta lokace ve který byl trailer je tutorial, první minuty hry. Proto je zabíjel na jednu ránu
Pointa toho tutoriálu právě je, že musíš umřít. V původní hře, pokud se správně pamatuju, ti úplně základní minioni umírali na 2 rány, ti vojáci na 2-3, rytíři se štítem asi na 4 a perry nebo backstab jim ubral zhruba půlku života. Ten boss na konci zabíjel na 2 rány, pokud se ti k němu podařilo dostat a zabít ho, tak tě potom stejně zabil drak. Jak jsem psal, dělá na tom skvělý studio orientující se na remaky Playstation her a já pevně věřím, že to chtějí udělat co nejautentičtější, ale ta prezentace, zvlášť pokud jsme 2 měsíce před vydáním, mě teda hodně překvapuje, čekal bych, že se pokusí ukázat, že zůstávají věrní originálu, cinematickej trailer jsme viděli minule.
Upřímně bych se toho nebál, muselo to vypadat cinematicky. Vždyť tam nebyl health bar ani stamina jen aby to tam nepřekáželo.
Btw.: Ten frameskip s mírným zoomem při backstabu/parry se mne taky nelíbí … Souls není obyčejná rubačka … Člověk potřebuje přehled co se kolem něj děje a né dramatické efekty … Doufám že toto bylo jen pro účely prezentace …