Se svými finančními výsledky za uplynulý kvartál se po řadě jiných firem pochlubil rovněž Ubisoft. Vedení společnosti nešetřilo superlativy. Zaznělo například, že hry od Ubisoftu nikdy nehrálo tak velký počet hráčů jako v tomto čtvrtletí.
Francouzský vydavatel si pochvaluje zejména prodejní úspěchy Assassin’s Creed Valhalla (recenze).
Už po vydání hry se objevily zprávy, že právě Valhalla zaznamenala nejúspěšnější launch (nejvíce prodaných kusů za první týden od vydání) v rámci celé série. Tento trend si hra očividně dokázala udržet i v dalších týdnech a měsících.
Podle Ubisoftu jde totiž o nejvýdělečnější díl v sérii. V počtu prodaných kopií za čtvrtletí by však stále měl mít prvenství třetí díl z roku 2012. Valhalla však i díky mikrotransakcím zajistila Ubisoftu vyšší příjmy než kterýkoli jiný díl značky. I z toho důvodu plánují vývojáři hru i nadále podporovat.
Vedení Ubisoftu si rovněž pochvalovalo prodeje svých her na nových konzolích. V první sedmičce nejprodávanějších her na PS5 a Xbox Series X/S se objevily hned tři hry od Ubisoftu.
Kromě Assassin’s Creed Valhalla, který byl druhou nejprodávanější hrou na nových konzolích, se do vybrané společnosti dostalo ještě Watch Dogs Legion a Immortals Fenyx Rising.
Watch Dogs: Legion (recenze) dosáhlo v prodejích na PS5 a Xboxu Series X/S na čtvrté místo a Immortals Fenyx Rising (recenze) na sedmé. Immortals se prodejně dařilo i na Nintendu Switch. Špatně se nevedlo ani Just Dance. Starší Just Dance 2020 uspělo zejména na Switchi, kde bylo osmou nejprodávanější hrou.
Do budoucna chce Ubisoft rozšířit své portfolio free-to-play a mobilních her založené na stávajících populárních sériích i nových značkách.
Kromě toho má být i nadále kladem velký důraz na dlouhou životnost a výdělečnost již vydaných titulů. Do této kategorie spadá třeba Rainbow Six Siege. Populární taktickou online střílečku z roku 2016 si celkem vyzkoušelo už více než 70 milionů hráčů. Jenom v uplynulých dvanácti měsících to bylo přes 15 milionů nových hráčů.
Při pohledu do budoucna vedení Ubisoftu uvedlo, že se zatím nerozhodlo o navýšení cen svých her na nových konzolích z 60 na 70 dolarů/euro. Z chystaných titulů byla zmíněna připravovaná Star Wars hra od autorů The Division ze studia Massive Entertainment, která se ale nachází v rané fázi vývoje a její vydání je daleko.
K této informaci bylo dodáno, že hra využije po vzoru The Division engine Snowdrop. Ve stejném studiu nadále vzniká i hra z univerza Avataru, která by měla vyjít nejpozději na konci března 2023.
Lehce mimo pozornost zůstává i odložený Rainbow Six Quarantine. Ubisoft z důvodu koronavirové pandemie uvažuje, že název hry změní. Vydání je každopádně nadále plánováno na letošní rok.
Nejnovější leak/spekulace z 4chanu – Podle nepotvrzených informací se má jmenovat Warriors a hráče zavést do Japonska v období 17. až 19. století. Příběh má začít v období Edo, to je mezi lety 1603 až 1868. V této éře vládla rodina Tokugawa a země vycházejícího slunce rozvíjela řemesla a obchod. Hrát máme pouze za jednoho hrdinu – Akako Shiratori, většinu dobrodružství máme strávit v Tokiu a bojovat máme i proti démonům jako jsou tvorové Oni a yokai. Assassin’s Creed Warriors prý vyjde v roce 2022 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. 👍Uvidíme zda je to pravda
Jako další historické období prosím starověkou Čínu či Japonsko. Díky!
To chtějí fanoušci série snad už od druhého dílu a Ubisoft na nás pořád kašle.
AC Valhalla je prvním dílem po letech, který mě po konci hry bavil. Propojili původních AC s těmi RPG hrami z posledních let. Jediné, co mi na hře vadilo, byly časté pády na plochu a určité opakování prvku píchnutí nožem do mapy. Příběhově se mi docela hra líbila, ale vesnice mi přišla trochu chabá, snaha o to udělat z vesnice centrum bylo zbytečně vynucené, regiony / příběhové oblouky tím působily moc odděleně (v AC2 byl dobrý balanc, kdy nebylo třeba se při každé sekvenci vracet).
Návaznost na předchozí díly / napojení na lore bylo perfektní, po konci hry v přítomnosti jsem měl pusu dokořán. Za mě spokojenost, i když hru mám od vydání a dohrál jsem ji teprve o víkendu. Moc se těším na DLC a další díly.
Dneska vyjde hra s vikingama a lidi jsou z ní hotoví přesnĕ jako ta nová ala crafting survival hra s 10 let starou grafikou a kopirka ARK ale jsou to vikingové tak to hraje každej stejnĕ jako Valhallu XD
Ne asi. Pritom vikingove jsou tak strasne nezajimavy tema.
Nemyslim si, ze zrovna „vikingove“ delaji hry popularni…. Co se tyce te servival hry „Valheim“ jestli myslis zrovna toto, vrele doporucuji https://www.youtube.com/watch?v=Vm4afjS__oo – skvele vysvetleno, co je tak super na teto hre… Co se tyce AC (koupil jsem si po x letech tuto hru, protoze uz jsem fakt nemel co hrat) a hlavni „hnaci motor“ proc jsem do toho sel byla nadherna severska krajina, zajimave udelana ranne stredoveka anglie a potom samozrejme az ta severska mytologie s vikingy…
No myslím, že by to spíš odpovídalo pozdnímu středověku. Pro mě celkem zklamání vyobrazení té doby.
hmm jestli mluvíš o Valheim tak si to asi nejdřív zkus zahrát než to hodíš do jednoho pytle s Arkem.
Přesně tak. Opět ukázka kvalitních názorů od lidí, co hru ještě ani nehráli. LOL. Co dodat, že…

2022 Assassin’s Creed: Avatar
Hned bych si udělal předobjednávku!
Úspěch Ubi a větší výdělky mohou znamenat návrat české lokalizace ve hrách.
Jenže nikde se nepíše, že by ty větší výdělky byly u nás, to určitě nebyly.
Jinak novinky ohledně češtiny zde.
No upřímně Valhallu bych označil za jeden z těch horších dílů AC.
Když se jim daří tak ať dodělaj jazyky!! Musím je mít v Polšťině abych aspoň trochu rozumněl..
Učebnice angličtiny třeba zde: https://www.ucebnice.cz/vyhledavani?orderby=position&orderway=desc&search_query=angli%C4%8Dtina&submit_search=
Achjo zrovna tento díl, nejhorší z celé série těch „nových“ AC her.
Za 1 korunu + cestinu ? vyplati se pockat :)))))))
No hlavne , ze se vyhodila cestina, aby bylo snizeni nakladu, nenazrana spolecnost
Valhallu som kupil včera za 38€ neviem nieje to bohviečo ale tak baví ma to asi preto že momentalne nič nieje skor by som povedal že sa to dá viac by uvítal v japonsku alebo číne niečo na sposob Ghost of Tsushima
Nejvýdělečnější je proto, protože téměř nic nového kromě příběhu na té hře nedělali… veškeré systémy krom stavění vesnice bylo hotový z her předtím. Vikingové do jisté míry z For honor. Vůbec se nedivím, že je to výdělečné. Herní sucho, covid a kopírák. A ještě to zdražili… a vyhodili nejmenší jazykové mutace…
Mě také valhala moc nenatchla ac už není co býval další díl má být v roce 2022 tak uvidíme
Na to jak Odyssey mám velmi rád a tu hru jsem si užil, tak Valhalu považuji za jeden z nejhorších dílů ze série AC.