O tom, že je F1 2021 povedeným ročníkem, jenž přináší některé vskutku zajímavé změny v čele s příběhovou kampaní, se můžete přesvědčit v naší recenzi, kterou lze přečíst na tomto odkazu.
Avšak to neznamená, že by titul byl bez svých chyb, kdy třeba někteří uživatelé si stěžují na nestabilitu hry a pády.
Proto se vývojáři z Codemasters rozhodli, že v novém patchi 1.04 na konzoli PlayStation 5 dočasně vypnou ray tracing, s nímž by měla být tato nestabilita spojena.
Autoři ovšem uvedli, že pilně pracují na řešení, které se pokusí doručit co nejdříve.
🎮 Patch 1.04 is now live on PS5 and PS4, and coming to Xbox soon
Read the patch notes here: https://t.co/1ilE6zs9ea pic.twitter.com/wqn9JZi1vZ
— Formula 1® Game (@Formula1game) July 19, 2021
Každopádně toto omezení se týká pouze PlayStationu 5. Patch ale přináší i jednu opravu pro všechny verze hry, která se zaměřuje na problém rozbité uložené pozice v případě, že jste se pokusili upravit livrej přímo z ústředí MyTeam.
A dobrou zprávou je, že pokud vás tento problém potkal, tak by patch měl tuto rozbitou pozici opravit.
F1 2021 je možné zakoupit v obchodě Xzone.
Trochu jsem v šoku PS5 a nemá nato výkon
Tak grafické karty, které zvládají reálný raytracing stojí retail kolem 17 tisíc (35 tisíc covid cena), tak jakej výkon asi může mít konzole, která sice je za dotovanou cenu, ale i tak stojí retail 10-11 tisíc. Však to je každou generaci to stejný, něco oznámí, slíbí a pak se zjistí, že se to jebe
Jako když na PS4 slibovali 4K rozlišení.
Ray tracing je jen ve foto módu ne?
F1 2021 na PS5 používala ray traing ve videoscénách příběhového režimu, dále při přehrávání záznamů závodů (replays) a ve zmíněném Photo Mode.
Meleš nesmysl, ty v hlavě nemáš výkon. PS5 nedavno vyšel, je to pouze technický problém ty joudo.
Psssst , neříkejte mu to …. ještě bude s Raytracingem prča