Výhodou (často však i nevýhodou) her, které jsou vyvíjeny nezávisle je to, že tvůrci jsou svými pány, tudíž se dá mnohem snáze experimentovat, prolínat mnohdy na první pohled neslučitelné žánry a nebo třeba zkoušet jiné přístupy k hratelnosti. Takový případem je i The Axis Unseen od bývalého vývojáře z Bethesdy, jenž pracoval na Falloutu 3 a 4, ale i na neslavném Falloutu 76. Svou hru, na které pracuje pouze sám, popisuje jako „Heavy Metal Open World Horror Hunting“. Jestli nevíte, co od toho očekávat, tak my také ne.
Autor Nate Purkeypile nicméně nedávné oznámení hry doprovodil i trailerem, který nechává alespoň částečně nahlédnout, co by se za „heavy metalovou hororovou lovící hrou s otevřeným světem“ mohlo skrývat. Hratelnost totiž na první pohled evokuje typické survival hry typu The Forest, ale doplněná o velmi zajímavé výtvarné zpracování. Hráči budou v The Axis Unseen stopovat a lovit mystické bytosti ve světě, který je postavený mimo čas. Každým uloveným zvířetem pak bude následovat i vylepšení vybavení a vašich smyslů. Je však potřeba lovit pouze přes den, v noci se totiž z lovce stává kořist. Herní zážitek pak bude doprovázet vlastním metalovým soundtrackem. Doufejme tedy, že nepůjde o přeplácanou kombinaci, který by hře nakonec uškodila.
Hra zatím nemám konkrétní datum vydání, můžete si ji však přidat do wishlistu.
Mohlo by to být zajímavé ale tak si říkám, že na metalovou hru je to prostředí takové pusté… neříkám že chci mít všude 666 a pentagramy, ale když pomyslím, že by mělo jít ke všemu o horor… dokázal bych si představit více nepříjemný prostředí. Záleží na té myšlence kam se to hodlá směřovat no.
Jinak z ukázek a obrázků mám pocit kdyby na mě dýchal: FPS verze Horizon spolu s Hellblade, Vallheim a již zmíněný Forest.
Zní to minimálně zajímavě. Možná to nebude mega úspěch, ale alespoň nejde s davem. Jsem zvědav na výběr písní, ale jako jednotlivec si nedovedu představit, že by platil licencovanou hudbu nějaké slavnější kapely.