Nedávno jsme vás informovali o novinkách z chystaného čtvrtého dílu série BioShock. Ten má nést podtitul Isolation, přičemž se má odehrávat ve světě, rozděleném na dvě města, jedno podzemní a druhé navrchu. Bližší informace nově přinesl novinář Colin Moriarty během pátečního videa Sacred Symbols. Zde uvádí, že podle jeho zdrojů se bude nový BioShock odehrávat v 60. letech 20. století. Tyto informace potvrdili i další anonymní zdroje magazínu VGC.
Ono údajné rozdvojené město má potom být fiktivní antarktické Borealis. „Hra má kódové označení ‚Parkside‘. Bylo mi řečeno, že vývojářský tým má neuvěřitelnou volnost, aby to byla skvělá hra. To mi připadá a zní správně. Interně je hra velmi tajná a podle všeho zcela uzavřená. Zřejmě tam mají sklon k tomu, že dobře chápou, že tato hra bude srovnávána s tím, co dělal Ken Levine (tvůrce původního BioShocku),“ uvedl ve videu Moriarty.
Na novém dílu pracuje studio Cloud Chamber, a to pravděpodobně od roku 2019, kdy společnost 2K oznámila, že byly zahájeny práce na hře, přičemž vývoj bude trvat několik dalších let. Ředitelem designu nového BioShocku je Jonathan Pelling, který se podílel na designu původního BioShocku, stejně jako kreativní ředitel Hoagy de la Plante nebo výtvarný ředitel Scott Sinclair. Ken Levin se na nové hře z tohohle universa nepodílí.
Inzeráty ohledně nabídky práce na stránkách studia Cloud Chamber mimo jiné naznačují, že nový BioShock bude hra s otevřeným světem. S jistotou se ale nedá nic říct přesně. Nezbývá než počkat na nějaké oficiální oznámení. Při troše štěstí se prvního takového oznámení dočkáme na The Game Awards příští týden.
Přesun do nového prostředí & zásah do relativně uzavřeného příběhu může znamenat docela velkou výzvu na konzistentnost a tímpádem i riziko, jak to přijmou fanoušci série.
Ale Infinite to svého času zvládl skvěle.
Držím palce i tady a klidně ať si na to vezmou času, kolik potřebují.
Nooo, pěkné, pěkné. Ne, že bych se na nový Bioshock netěšil, ale už v roce 2022? Když vezmu v potaz, že na tom na 100% začali dělat v roce 2020 + letošní rok… No, snad to nebude nějaká rychlokvaška. Byla by škoda zkazit tak výtečnou sérii. Naštěstí na novém díle pracují veterání, jak píše v článku Mikuláš (Ředitelem designu nového BioShocku je Jonathan Pelling, který se podílel na designu původního BioShocku, stejně jako kreativní ředitel Hoagy de la Plante nebo výtvarný ředitel Scott Sinclair.)
Začali na tom dělat už když jsem tam ještě pracoval (2017).
Tak na hře se může dělat pracovat déle než jen od roku 2019 kdy oficiálně práce na novém Bioshocku potvrdily 🙂
To by se dalo říct i o tobě Same Fishere… Kde se sakra flákáš.
Předtím jsem se bál, že by Splinter Cell byl open world jako všechny Ubi hry. Teď se bojím aby to nebyl live service. Tudíž nevím jestli ho tak úplně moc chci.
Už se to chystá 👍 Live service hra, open world a můžeš si pro mě koupit nový obleček duhového jednorožce jen za 2€ 😂