Minule jsem vás informovali tom, že tvůrci očekávané Horzion Forbidden West se snaží vyrobit opravdu uvěřitelný otevřený svět. Teď Guerilla Games na Playstation.Blogu opět poodhalili kus toho, co nového nás čeká v Horizon Forbidden West. Dobrou zprávou je, že stejně jako v Horizon Zero Dawn budou mít hráči k dispozici širokou škálu nástrojů a pomůcek pro boj s obřími stroji a rebely.
Guerrilla Games tvrdí, že jedním z jejich hlavních cílů pro očekávané pokračování bylo rozvinout boj různými způsoby, aby nabídl „větší hloubku hratelnosti“ a poskytl hráčům více možností, jak zlikvidovat stroje a další typy nepřátel, kteří se budou potulovat v otevřeném světě.
Tvůrci na blogu píší:
„Naše změny v bojovém designu zůstaly věrné identitě Aloy. Chtěli jsme zejména přidat další vrstvu boje a zvýšit limit dovedností hráče. Ti, kteří stráví nějaký čas zdokonalováním svých bojových dovedností, najdou několik účinných a stylových způsobů, jak se zbavit nepřátel. Chtěli jsem také vyhovět různým herním stylům a skutečně se zaměřit na svobodu volby.“
Z první hry se také vrací vylepšení zbraní a oblečení u pracovního stolu, ale to asi není nijak překvapivé. Guerrilla Games také uvádí, že chtěli navrhnout náročnější typy nepřátel, které by hráče podnítily k tomu, aby využívali většinu svých dovedností a schopností, a ne jen pár vybraných. Kromě strojů bude Aloy samozřejmě bojovat také s různými lidskými nepřáteli. Ti by podle tvůrců měli být mnohem rozmanitější než tomu bylo v Horizon Zero Dawn. Bude potřeba více přizpůsobovat boj a počítat s jejich přednostmi a slabinami. Podobného zlepšení se prý dočkali i mechaničtí nepřátelé. Větší péče se například tentokrát dostalo zvukům, které budou nepřátele vydávat. Půjde o jeden z dalších aspektů při tvorbě strategie boje.
Are you going in with a stealth approach or do you take out your opponents head-on… Learn more about outsmarting your enemies in Horizon Forbidden West on the PlayStation Blog today!
🏹 https://t.co/WIJz7EfVfJ pic.twitter.com/8T5EJgCaYY
— Guerrilla (@Guerrilla) December 6, 2021
„Když hráče stroj odhalí, ať už záměrně, nebo ne, tak tato vokalizace pomůže rozpoznat, v jakém režimu se stroj nachází. Pokud je stroj v klidném stavu, uslyšíte mnohem klidnější, sporadičtější a přirozené zvuky. Každý z nepřátel dostal podrobný zvukový design“.
Hra Horizon Forbidden West vyjde 18. února 2022 exkluzivně pro PS4 a PS5. Hru můžete předobjednat na Xzone.
Jednička byla fajn, hrál sem ji až na PC, takže v definitivní edici. Souboje super, grafika taky, příběh ušel, nebavilo mě moc šplhání po předem vyznačených skobách ve skále, trochu víc volnosti by neuškodilo.
PS5 neplánuju, takže počkám, až to zas výjde na PC v kompletním vydání, těším se
fakt? já to ani nedohrál celý jak mě to nudilo. Z toho světa si snad nepamatuju jediný místo kde bych zastavil a koukal páč to bylo celý stejný
Mnou nejočekávanější hra příštího roku. První díl je pro mě jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál. Už by mohli vypustit nějaký pořádný gameplay trailer. DEMO verze je, v dnešní době, bohužel jenom sen.
včera dohranej první díl… parádní jízda a mam velka ocekavani pro druhy dil