Jsou to přibližně dva týdny od vydání středověké adventury A Plague Tale: Requiem. Druhý díl dobrodružství Huga a Amicie si od nás v recenzi odnesl krásných 9 bodů z 10, přičemž hlavní výtkou byla špatná optimalizace, kterou jsme podrobně rozebrali v technické analýze. Od té doby už si ale titul vyzkoušelo spousta hráčů, a to natolik, že už hra překonala první výrazný milník, oznámil to vydavatel Focus Entertainment na Twitteru.
Onou magickou hranicí je 1 milion hráčů. Ale nutno dodat, že jde skutečně o počet hráčů, nikoli prodaných kopií, hra je totiž dostupná ve službě Game Pass pro PC i konzole Xbox. Tak jako tak jde o velmi silný start. Pokud bychom to porovnali s jedničkou (která ale v den vydání v Game Passu nebyla), ta dosáhla 1 milionu (podotýkám prodaných kopií) v červenci 2020, tedy víc než rok po vydání.
A Plague Tale: Requiem si můžete pořídit na PC, PlayStation 5, Xbox Series X|S a v cloudové verzi na Nintendu Switch.
More than one million players have already embarked on an incredible journey with Amicia and Hugo in #APlagueTaleRequiem.
Thank you so much! 🤎 pic.twitter.com/E43lECRLS5
— Focus Entertainment 🐀 (@Focus_entmt) November 2, 2022
Nezlobte se na mě, ale to, že si hru zahrál milion hráčů bych v tomto případě považoval za hodně smutná čísla. Hra je v Game Passu a tipnul bych si, že právě on udělal největší procenta z celkového počtu. Možná, že kdyby zveřejnili skutečné prodeje a ne jen spuštění, mělo by to větší vypovídající hodnotu. To by ale nakonec nemusel být důvod ke slavení. Asobu ale přeji úspěch, ač sám jsem ze hry nebyl nadšený, herní trh přesně i takový typ her potřebuje jako sůl.
Výborná hra. Dobrý příběh, skvěle vypadá a slušně se to hraje i když to neustálé přepínání munice je dost otravné. Každopádně já bych jejich situaci vyřešil stejně už v prvních hodinách jedničky
Odehráno na PC skrze Game Pass – perfektní hra!
Taky už mám dohráno na 100%, propady bohužel jsou (PS5 verze), hlavně u scén, kde je hodně krys a nebo moc ohně a v pár dalších místech mě to zpomalení FPS taky uhodilo do obličeje… jinak příběh zajímavý, postavy miluju, hodně mi přirostly k srdci už v jedničce a ten vývoj charakterů je skvělý, hudební doprovod opět na jedničku, Olivier Deriviere umí. Ten konec jsem úplně nečekal, docela jsem teď zvědavý, jestli bude pokračování nebo ne. A jednotlivé scenérie musím taky pochválit, hodně jsem využíval fotomód. Jinak kdo ještě nemá dohráno a plánuje 100% achievementy, tak je potřeba rozehrát na 3 z nich novou hru+. Jestli to někdo tady zvládl při jednom průchodu, tak ať klidně napíše jak, přišlo mi to nemožné. Až někdy v půlce mi došlo, že levelování schopností vůbec nesouvisí s tím, jak je používáme, ale s počtem zabitých nepřátel během kapitoly, což je dost matoucí.
Já měl na PC asi ve dvou případech taky brutální propady i v lokacích kde nic není. V mém případě to byl pravděpodobně herní memory leak protože jsem musel do menu a hru znovu načíst. Ale to je trochu jiný případ než na PS.
Dohráno a mohu říct, že je to luxusní hra. Až na ty propady snímků vůbec nelituji, že jsem si to pořídil…
Výborně Taky se chystám pořídit.