Vývojáři ze Sledgehammer Games se budou podle magazínu Insider Gaming stěhovat do menších kanceláří. Přesun pravděpodobně souvisí s výrazným propouštěním v Microsoftu, které stálo jedny z předních vývojářů Call of Duty 30 % lidí. V následujícím roce má Sledgehammer přejít na kompletní práci z domova, což se nelíbí zaměstnancům, kteří byli teprve nedávno povoláni do kanceláří.
Pracovat pět dní v týdnu přímo v kalifornských kancelářích Sledgehammeru museli testeři z Minnesoty nebo Texasu teprve od prosince. Čekalo je tak buď stěhování, nebo opuštění studia. Někteří mají vnímat aktuální informace jako „facku do tváře“.
Sledgehammer si může přemisťování a alternativní fungování v roce 2024 dovolit. Jeho Call of Duty je na řadě až pro rok 2027. Před tím má vzniknout díl od Infinity Ward a letos mají dorazit nové Black Ops zasazené do Perského zálivu od Treyarchu. Futuristické Black Ops pro rok 2025 jsou zatím spíše záhadou.
Ani další studia Activisionu se nevyhnula propouštění v Microsoftu. Nejvíce měl být zasažen tým Toys for Bob, který pomáhá s Call of Duty a na kontě má mimo jiné Crashe Bandicoota 4. Výpověď zde mělo dostat 40 % zaměstnanců.
Ať už ta banda krachne. Už před lety v MW3 multaku to stálo za prd na druhou.
Stačí se podívat jak dopadlo poslední Call of Duty, sice se to nějak prodává ale reálně kampaň je odpad a recenze na Steamu celkově jsou kolem 50%.
Všichni kdo byli pro odkoupení firmy Activision-Blizzard Microsoftem máte to co jste chtěli. Příště se možná trochu zamyslíte než začnete podporovat takovou věc…
Toys 4 bob prislo o 40% zamestancu? Takže s Crashem a Spyrem se můžu rozloučit..děkji tati Microsofte a synu Phile. Odkoupení nese první ovoce
Co se bude dít, bylo celkem jasné. Jako obvykle po odkoupení konkurence – likvidace a vstřebání zbytků do svých studií. Ale diskuse byly plné jásajících lidí a ti co nesouhlasili, tak byli přece jen hloupí zaslepení Sony fanoušci. A tak konkurence bude zase méně a vycházející hry budou zase o něco tupější a méně rozmanité.
Jenom si mínuskujte. Čím méně velkých vydavatelských domů, čím přece pro zákazníky lépe, to je logický. A další velcí vydavatelé už dnes jen tak nevzniknou, takže to skončí s třemi velkými vydavateli produkujícími AAA mikrotransakční season pass lootbox šmejdy a pak pidi nezávislí vývojáři.