Další podzim, další Call of Duty. Ano, je to tak. Tato dnes již zažitá formule se nemění. Poslední dva díly – Cold War a Vanguard, se dle mého názoru příliš nepovedly. Tedy pokud mluvíme o multiplayerové složce hry. Kampaň obou zmíněných titulů nebyla sice špatná, ale nejednalo se o žádné terno. V mých očích je tak restart v podobě Modern Warfare z roku 2019 stále nepřekonán. 28. října 2022 vychází plnohodnotný nástupce – Modern Warfare II. Během několika uplynulých víkendů nám tvůrci umožnili nahlédnout do multiplayerové části hry, a tak jsme v redakci neváhali a vydali se zpět na moderní bojiště.
Nebezpečné inovace
Když jsem multiplayerovou betu poprvé spustil, ihned mne zaujalo chování zbraní. Oproti Cold War a Vanguard je o poznání realističtější. Nejvíce to platí pro zpětný ráz, který je ale místy až přehnaný. Celkový pohyb po mapě se nese v pomalejším tempu. Tedy na poměry série. Zásadní změnou je indikace nepřátel na mapě. Ty tam jsou červené tečky, které se zobrazovaly na radaru pokaždé, když protivník vystřelil z neutlumené zbraně. Tzv. „red dots“ nyní uvidíte pouze v případě využití různorodých technologií, jakou je např. klasické UAV. Změnu vítám, jelikož je tím pádem hra částečně oproštěna od zběsilého pronásledování teček po mapě. Problém ale vidím v modrých tečkách, které znázorňují spolubojovníky. Jelikož jsou vidět i přes zeď, často se vám stane, že budete mířit na nepřítele, kterému se nad hlavou bude vznášet ona tečka, indikující spoluhráče v naprosto jiné místnosti. Naprosto nepochopitelné designové rozhodnutí.
Chování zbraní je realističtější.
S novým systémem úpravy zbraní – Gunsmith 2.0, přichází také velká vlna zmatení. Nové zbraně tentokrát odemykáte postupným rozšiřováním tzv. zbraňových stromů. Postup vám není nijak vysvětlen a díky příšernému uživatelskému rozhraní je tak odemykání naprostým utrpením. UI je celkově velmi neintuitivní a působí, jako by bylo vytvořeno pro mobilní platformu. Možná to má souvislost s oznámeným Call of Duty: Warzone Mobile. Z navigace v menu vás brzo rozbolí hlava. Aby bylo možné změnit attachement na zbrani, musíte minimálně pětkrát kliknout, načež jeden chybný krok znamená návrat do původního menu. Hrůza a zmar. Snad se uživatelské rozhraní do vydání změní.
Výborný gunplay, komický Aim Assist
Nové Call of Duty se hraje podobně jako jeho předchůdce Modern Warfare z roku 2019. TTK – Time To Kill (doba potřebná pro zabití nepřítele), je zde o poznání kratší než v předchozích dvou dílech. To velmi vítám. Vždy mi vadilo, že je potřeba do protivníka vysypat polovinu zásobníku. Nenechte se ale zmást. MW2 rozhodně není realistickou vojenskou akcí, nýbrž střílečkou pro masy. Je vidět, že se tvůrci zaměřují zejména na příležitostné hráče na konzolích, protože tzv. Aim Assist (pomoc při zaměřování) na ovladačích je vyloženě komický. Pokud hrajete stejně jako já na klávesnici a myši, budete si možná myslet, že polovina hráčů používá hacky. Ale všichni to známe, peníze především. Střelba samotná je nicméně skvělá. Zbraně působí poměrně realisticky a při stisknutí spouště cítíte jejich sílu. Věčným problémem je opět přítomný systém spawnování a jeho špatná kvalita. Často se objevíte před hlavní nepřítele a následně si budete škubat vlasy. Nejvíce to pocítíte na menších mapách.
Nové módy, návrat i staří známí
Mimo zažitých módů, které nám tvůrci série servírují již více jak dekádu, nabízí Modern Warfare II i novinky. První z nich je Prisoner Rescue, ve kterém se utkají dva týmy o šesti hráčích. Úkolem je, jak je z názvu patrné, zachránit rukojmí. Dalším novým módem je Knock Out. Opět se jedná o souboj 6v6, tentokrát je ale cílem získat a ochránit balíček. Poprvé od roku 2011, ve kterém vyšlo Modern Warfare 3, se také vrací Third Person Moshpit – soubor klasických módů na menších mapách, tentokrát ale z pohledu třetí osoby. No, alespoň si zde můžete prohlédnout vámi zakoupené skiny, kterých bude jako vždy obrovské množství.
Modern Warfare II nabízí nové módy.
Ground War, který si odbyl premiéru v MW 2019 doznal poměrně zásadních úprav. Body, které je nutno obsadit a ubránit, jsou tentokrát umístěny s větší rozvahou. Otřesná je nicméně míra destrukce okolí. Nezničíte prakticky nic. Dokonce se vám bude zasekávat tank i o obyčejný odpadkový koš. Haló, tvůrci? Co to má být? Mód Invasion je poměrně dobrý pro levelování zbraní, jelikož se v něm nachází velký počet NPC postav, které příliš rozumu nepobraly. Celkově mi ale přišel dost nudný. Navíc mi během něj prapodivně haproval grafický výkon.
Technický guláš
Modern Warfare II vypadá dobře. Zrak vám sice nevytře (pokud se vám nestane to stejné co mně), ale oproti „vyblitým“ barvám Vanguardu se jedná o pokrok. S výkonem je to už trochu horší. Na mé sestavě (Ryzen 5600x, RTX 3070Ti a 16 GB Ram), mi hra v rozlišení 2560×1440 jela jednou tak, podruhé zase onak. Největší problémy jsem zaznamenal v módu Invasion. Zatímco jeden zápas běžel na stabilních sto a více snímcích, během druhého jsem na stejné mapě nevypotil více jak čtyřicet. Několikrát se mi také stalo, že se mi na obrazovce objevila nesnesitelná duhová záře a musel jsem zápas restartovat. Jelikož tento problém nemám v žádné jiné hře, nepřisuzuji to závadě na grafické kartě. Problikávání Kill Cam rámečku na zábavě také příliš nepřidá.
Výkon hry se rapidně zvedne s použitím technologie Nvidia DLSS. To ale způsobí nehezké rozmazání obrazu, a to i v Quality módu. Naopak technologie AMD FidelityFX vám hru krásně zostří. Přijdete ale zhruba o čtvrtinu výkonu. Doufám, že tvůrci hru do vydání ještě optimalizují, ale když si vzpomenu, jak bídně mi aktuálně běhá Warzone, příliš šancí tomu nedávám. MWII rozhodně nevypadá natolik dobře, aby docházelo k takovýmto problémům a mnoho uživatelů si stěžuje na slabý výkon při použití high-end hardwaru (RTX 3080 atd.). Jedná se ale o betu, a tak musíme s problémy počítat.
Zábavné, ale problematické
Bavil jsem se u bety nového Call of Duty? Jedoznačně ano. Kazily mi zážitek bugy, glitche a špatná optimalizace? Stoprocentně. Betaverze Modern Warfare z roku 2019 na mne působila znatelně lepším dojmem, a to hned od prvního spuštění. Tvůrci z Infinity Ward nicméně slibují opravdu velkou podporu svého titulu. Některé části (Warzone 2.0 a DMZ), budou během pozdního podzimu/zimy přístupné zdarma. Rozhodně se jedná o lepší multiplayer než u Vanguardu a Cold War. Kvalit restartu z roku 2019 nicméně dle mého názoru prozatím nedosahuje. Otřesné uživatelské rozhraní, krkolomná indikace spolubojovníků, neradostné spawnování a problémy technického rázu jsou věci, které lze do data vydání opravit. Já doufám, že se tak stane. Pokud ne, bude to problém. Hře nepomáhá ani poměrně vysoká cenovka sedmdesáti eur. Call of Duty je stálice žánru, ale každý rok si říkám, že by sérii neuškodila menší či větší pauza.
Musím řict, že jsem velký fanoušek COD, v MW19 i ve Warzonech mám stovky hodin, ale i tak krom lepšího pocitu z gunfightu + lepších zvuků jsem ve hře nic lepšího neviděl, v podstatě zbytečně složité nastavování perků a různých vylepšení na postavu či zbraň, engije je naprosto stejný jak ve 3 roky starém MW19, kde i na blbé přepínání spoluhráče ve spect modu čekáte třeba 3 sec.. Grafika hnusná, na plnou verzi bych si určitě zapl NVIDIA filtry, jinak je to fakt mázle s DLSS na Quality i bez něho a to nejhorší je to, že tak jak i ve Warzonech nebo MW19 hráči strašně splývají s okolím, takže pokud někdo kempí u zdi nebo je někde u něčeho schovaný, tak je v podstatě neviditelný. Za mě za 70e určitě předražené, ale za 40 už by se koupit někde dalo. Stejně ta hra umře do půl roku a důležitější bude free Warzony jak u minulého dílu, kde lidi používali MP jen pro expení zbraní do WZ.
S expením zbraní pro Warzone nelze nesouhlasit. Ale kampaň by mohla být super
MW 2019: Top hra už od bety.
MW 2022: Vše co fungovalo nebo bylo dobré na 2019 tady není.
Ano zbraně se chovají trochu realisticky, že už trochu i koupou, ale pochybuji, že v realu M4 kope stejně, jak pomalu AK 47.
Ta indikace červeného jména nad nepřítelem mě nevadila.
Co mě dost štvalo je design map. V betě byly sice asi 3 mapy, pokud se nepletu, ale opět dělané pro kempery.
Ricochet, který nefunguje.
úprava zbraní není špatná, ale co mě docela štve je to, proč třeba už ten jejich engine neumí nějakou základní demolici prostředí, který už uměl Battlefield 3 před 10 lety.
Ona to bude zábava zase prvních 6 měsíců, pak na to každý začne nadávat.
MW 2019 bylo ze začátku taky pecka, než tam začli přidávat zbraně a blbosti okolo. Nejvíce mě baví mód Free-for-all, ale už předem vím, že to bude úplně stejné jako mw 2019.
Zakempit baráček a čekat. A vy to budete chtít hrát, protože chcete přeci lepší kolimátory a hlavně na svojí M4
Nevím proč, ale mě ta hra nebavila. Nutil jsem se vůbec si pouštět další hru. Po 2h jsem to vzdal a odinstaloval.
heh, tak to nekupuj a nespamuj v diskuzi, ne?
za me rozhodne lepsi nez MW 2019 a new BF.
Heh. Tvá reakce by dávala smysl, kdyby napsal : „mě se to nelíbí.“
Ale v podstatě nám vypsal recenzi podle sebe. Což se hodí.
Takže příště nespamuj diskuzi chytroline.
MW2019 je snad moje třetí, nejdéle hrané CoD. Pro někoho to je málo, pro někoho moc, ale hrál jsem hru skoro denně po dobu necelého půl roku. Tak dlouho jsem nevydržel hrát jednu hru snad od Destiny 2, a to jsem v té době ještě byl na škole.
Každopádně, jsem od MW2 čekal asi moc, protože mě hra moc nenadchla.
Grafika, jak už tady zmínil Stargat3, místy vypadá dobře, ale když se člověk zastaví a podívá se kolem sebe, vypadá to jak kdybych hrál 4 roky starou hru. Textury neostré, rozmázlé, chybí detaily ve světě.
Na druhou stranu jsem zase rozběhl hru na 100fps a to se vším na max v 1440p. Jinak u mě hra běžela v pohodě.
Animace se ale povedly, za to klobouk dolů, snad bude v kampani více prostoru a času je obdivovat. Zbraně na mě velmi udělaly dojem.
Zvuk… zvuky zbraní jsou fajn. Hlasité, duní, dává to ten pocit silného výstřelu zbraně.
Ale zase tady, jako v MW2019, neustále bojuju s orientací, směrem/vzdáleností, odkud zvuk, ve většině případech – výstřel, vychází. Stalo se mi nespočetněkrát, že po mě střílel nepřítel, který byl ani né pár kroků ode mně, ale já podle zvuku si myslel, že je tak dobrých 50-100m daleko a že mu uteču. Přijde mi, jako by byly ve hře jiné zvuky hlasitější, než výstřel ze zbraně pár metrů od vás.
Nevím kde je problém, neustále jsem přepínal mezi sluchátky, TV, Home Theater atd., ale snad kromě celkové hlasitosti se nic moc nemění.
Možná je to prostě špatný sound design? Nebo by bylo třeba přijít s nějakým speciálním nastavením sluchátek? Nevím.
A co jsem četl, tak je zase problém s hlasitostí kroků. Klasika.
Další co mi ale neuvěřitelně vadí, je to telefonní UI.
Při prvním zapnutí hry, jsem snad 10 minut hledal, jak se dostanu na tu „hlavní“ stranu s vyhledáváním hry, upravování loadoutu a operátorů. Furt jenom reklamy na hovadiny a pak jsem se motal v pravém panelu, kde jsou ikony, kde některé mi vůbec nic neříkaly.
Teď už taky nemáte seznam attachmentů na jednom místě, všechny hezky pod sebou, ale teď jsou vedle sebe, na několika stranách, kde mezi nimi „scrollujete“ jak na přiblblém mobilu.
Asi je to všechno jen o zvyku, ale já u tohohle maturoval jak dement.
TTK mi možná přijde až moc rychlé. Jako, asi se snaží o ten skutečný pocit ze hry, ale tak nějak potom ztrácí význam Hardcore mode.
Na druhou stranu ale, s tím jak se chovají zbraně při výstřelu, kdy kvůli zpětného rázu, záblesku od hlavně a kouře okolo kompletně ztratíte pojem o tom, kde se nachází váš cíl, tak když se vám ho podaří nakonec najít, alespoň rychle umře, předtím než ho znovu ztratíte.
Perky jsem moc nezkoumal, jenom jsem si vytvořil vlastní „třídu“ a více jsem to neřešil.
A co mě přesvědčilo to po pár hodinách hraní odinstalovat a požádat o refund je to, že jsem si chtěl vyzkoušet nějakou sniperku, a jediné co jsem našel je zamčený 50cal. Takže je mi jasné, že spousta zbraní zase dorazí později jako součást Battle Passu, na který opravdu nebudu mít po práci každý den čas a kdo ví, jestli i náladu.
Takže klasické zmatené CoD, ale ve slevě si to asi někdy pořídím, jak budu mít čas a chuť aspoň na kampaň. Jelikož jsem hrál MW2019, tak mi tohle nepřijde, že bych přicházel o hodně.
Navíc teď prostě mám ještě rozehraný Steelrising, Lost Judgment (Judgment včera dohrán), Metal Hellsinger, Max Payne 1, 2 a za chvíli je tu říjen s další porcí zábavy.
Hrál jsem asi 2 hodiny bety. Tady jsou moje pocity ze hry, ale neodpustím si a srovnám ji s Battlefieldem 1, který je dle mého názoru jednoznačně nejlepší díl série a celkově jedna z nejlepších online fps her na trhu. Proč? V novém CoDku jsou režimy, které byly očividně přidány proto, aby Battlefieldu konkurovaly, přijde mi to tedy fér. Taky chci otestovat limit znaků v komentáři na Zing.cz.
Začal bych asi tím co se mi celkem líbí – gunplay. Tvůrci jej vytvořili tak, aby působil, že máte pocit, že zbraň opravdu držíte v ruce. To se jim podle mě povedlo. Jenže občas mi přijde, že až moc. Zbraně nehorázně kopou, každá kulka rozvibruje kameru na maximální možnou úroveň a téměř neustále se mi stávalo, že jsem vůbec neviděl na cíl. Ony animace zbraní, samotné modely a animace přebíjení jsou bezesporu velice propracované, jen mi přijde, že taky malinko utržené ze řetězu. Zkrátka nevěřím že reálnému zkušenému vojákovi takhle šíleně škube zraň, ale je fakt, že z takových děl jako ovládáte ve hře jsem nestřílel. Při každém výstřelu a přebití zbraně se kamera hrozně škube, aby vyvolala pocit „opravodvé zbraně“. Možná jsem jej přehlédl, ale v nastavení jsem nenašel žádný slider, který by toto ovlivnil. Na druhou stranu by se mi tento gunplay dost líbil v nějaké single player hře, kde nejde o milisekundy, představoval bych si jej třeba ve Stalkerovi 2.
Pohyb – líbí se mi pomalejší pohyb. I přesto, že je nové CoD vlastně arkádou, snaží se do hra přidat nějaké ty realistické prvky, jedním z nich je pohyb, který není tak zběsilý, jako u předešlých dílů, to je fajn. Můžete přeskakovat zdi, nebo se na ně věšet, přičemž ve volné ruce držet zbraň a střílet. To je cool. Líbí se mi taky možnost přebíjet během zaměření, ale to už mělo CoD 2019.
No, a nadále tedy srovnávám s Battlefieldem 1, který je sice zasazen v jiné době, ale z výše zmíněného důvodu mi toto srovnání nepřijde tak od věci. CoD je konkurentem Battlefieldu a Battlefield konkurentem CoD, takže proč ne.
Battlefield 1 je hra z roku 2016, je to 6 let stará hra. Když hrajete CoD MW2, připadáte si ale v porovnání s ním, jakoby jste hráli hru z roku 2010.
Začal bych tím, čeho si všimnete jako první – grafika.
Já nemám nejsilnější stroj – RX480 8GB, Ryzen 5 2600, 16GB RAM. Battlefield 1 mi jede jak po másle. Je to hra, ve které je 64 lidí v jedné mapě, každý posílá kulky, ničí prostředí, hra simuluje bullet drop, fyziku kabátu každého vojáka, destrukci budov a jejich padající omítku a zdi. K destrukci se dostanu hned za chvíli. Nové CoDko mi jede jak tetka, co v sobotu po obědě seká zahradu na dědině. Stutter, grafické bugy, poblikávání textur a stínů, křoví spawnující se 10 metrů ode mě. Já nevím co by vývojáři dělali kdyby neexistovalo FSR, lidé se stejně výkonným strojem by hru na víc jak 50 fps nerozjeli. Oproti tomu mi CoD MW 2019 přišlo dost dobře optimalizované, alespoň z mé zkušenosti. No a když grafiku celkově srovnáte s BF1… je prostě horší, vybledlá, plytká. Zajímalo by mě, jestli je reálný důvod, proč nové hry, které vypadají hůře něž ty starší, žerou o tolik víc prostředků. Dle mého je to lenost vývojářů, neumím si jinak tento poměr mezi BF1 a CoD MW2 vysvětlit. No vlastně, jediná další možnost je to, že tohle je „beta“ verze. Je tedy možné, že tohle ještě vývojáři vyladí. Snad.
Destrukce prostředí – v CoD není. Dle mého je to ten hlavní důvod, proč hra působí jako silný last-gen. Nejde to ani s Battlefieldem (ne, ani s Battlefieldem Bad Company 2, rok 2010) porovnávat, v jednom existuje, v druhém ne. Fakt mě to zklamalo a myslím si, že kdyby CoD destrukci mělo, mnohonásobně by to zlepšilo mé dojmy a byl bych více ochotný tolerovat jiné nedostatky. V 6 let starém Battlefieldu 1 vezmete tank, vidíte nepřítele se schovávat v domě. No tak s tankem se do chodby toho domu nevlezete, takže prostě přejedete barák a je hotovo, kdyby to nešlo, vezmete dynamit a uděláte si chodbu větší. V CoD se zamyslíte, než zkusíte zničit květináč s kaktusem, takže asi tak.
Zvuk – Koukal jsem na videa s prvními dojmy na youtube (JackFrags), který si zvuk pochvaloval. Zkoušel jsem všecky možné nastavení „audio mixů“ ve hře. Neustálé se mi stávalo, že jsem neslyšel protivníka, který ke mě přisprintoval zezadu a začal mi kropit zásobník do zad. Je možné, že je chyba na mé straně, ale mám herní sluchátka a kvalitní bedny (rád hraju na bedny) a tento problém u ostatních her, jako je právě BF1 vůbec nemám.
Tohle jsou moje rychlé dojmy. Příliš jsem třeba nezkoumal vylepšování zbraní, to podle pár videí na youtube očekávám, že bude lepší, než v Battlefieldech. Minimálně v Battlefieldu 1 bylo mnoho zbraní, nicméně jejich upravitelnost byla velice omezená.
Více aspektů by mě při koupi 70 eurové hry asi nezajímalo, takže to nechám takhle. Neříkám, že je to vyloženě špatné, jen jsem čekal více. No a kdyby někdo nevěděl, o čem tady vzhledem k BF1 mluvím, pusťte si tohle video na plné kule a uvidíte (a uslyšíte) sami. Připomínám, hra je to z roku 2016:
https://youtu.be/hCYjzwSsEh8
Edit: Link se nezobrazil a když píšete slohovku, tak vždycky nasekáte nějké chyby, tak jsem je opravil.
Také jsem původně chtěl srovnávat tuto betu s BF1 . Podle mě právě zmíněný BF zastane o dost lepší službu než nové CoD. Battlefield 1 jede svižněji a zároveň má o dost lepší audiovizuál (a taky tématiku, ale to je čistě individuální) a destrukci prostředí. Grafika tohoto CoDka mi popravdě přijde ještě horší, než u BF3 (minus lens flare a typický modrý nádech).
„No vlastně, jediná další možnost je to, že tohle je „beta“ verze. Je tedy možné, že tohle ještě vývojáři vyladí. Snad.“
Beta v CoD není nic jineho, než demoverze. Hra je ve skutečnosti dávno hotová a vzhledem k tomu, že do vydání zbývá měsíc, grafiku opravdu měnit nebudou. Maximálně opraví výrazné bugy z „bety“.
Přemohl jsem se a betu nakonec nainstaloval (třeba mě to jakožto nehráče CoDek přeci jen chytne). Avšak vydržel jsem hrát cca hodinu a potom to šlo z disku. Ne, že bych se ani trochu nebavil, ale asi nejsem cílovka a pobíhaní po mapě „jako naspeedovanej“ a semtam někoho sejmout není prostě pro mě a ke všemu se mi mapa vizuálně moc nelíbila (hrál jsem asi 2 režimy a pokaždé jsem hrál na té pouštní mapě). Ostatní mapy, ke kterým jsem se už nedostal, mi přijdou od pohledu o dost zajímavější. Možná jsem měl s odinstalací počkat o půl hoďky a zahrát si i další mapky.
Ale abych hned „nehejtoval“: Pocit ze zbraní (včetně zvuků) nebyl špatný a popravdě jsem čekal horší zážitek v tomhle směru. Dále se mi líbí recoil zbraní a celkově gunplay – žádný bullet sponge enemáci. Nabíjení zbraní během míření je taky super. Další plus je, že hra není na poměry této série zas tak rychlá, což vítám. A postavy nevypadají (zatím) zas tak komicky. Ale s příchodem plné verze očekávám cringe fest v podobě samurajů (viz jeden z trailerů) apod.
Co se mi ale upřímně na hře nelíbí, je grafika hry. Zatímco postavy a zbraně (vybavení) jsou poměrně detailní, vše ostatní je maximálně průměr. A ano, hrál jsem na „extreme“ preset s 1600p rozlišení. Nevím, jestli je to jenom mojí náročností na grafiku nebo ne (obecně se lidem hra spíš líbí), každopádně na hře nevidím nic nádherného, dokonce bych se nebál říct „last gen“ grafické zpracování (stačí se podívat, jak vypadá voda – která ke všemu žere 20 fps když se hráč na ní z blízka podívá). Na druhou stranu se jedná o střílečku pro masy a je důležité, aby to rozjel každý (tedy teoreticky). Další zklamání je absence náznaku destrukce prostředí, což bych od AAA hry z roku 2022 fakt nečekal.
Během hraní jsem ke všemu zaznamenal nepříjemný stuttering (zajímavý je, že až ve druhé hře, zpočátku hra jela „jak z praku“). Jak jsem psal, hrál jsem na „extreme“ preset (mínus kraviny typu film grain, motion blur a podobný kvalitu kazící efekty) a snímková frekvence se držela v rozmezí 70-90 fps s DLSS (50-65 fps native). Z pohledu počtu snímků hra běžela zcela plynule (od mého ntb jsem čekal možná horší výsledky), avšak díky stutteringu (zřetelný hlavně krátce po spawnutí) mi to tak nepřišlo a zážitek celkově tedy nic moc.
Jo a nevím, jestli je tohle poznávací značka cod komunity, ale pokaždý si tam několik mladíků něco pro sebe kecají do mikráku a navzájem se překřikujou. Třeba jsem měl jenom smůlu
Edit: Z mého pohledu bych za hru nedal ani korunu. Mě osobně stačí vyzkoušet na nějakou tu hoďku pár kol a stačí mi to, však za pár let vyjde beta dalšího dílu a opět na pár kol vyzkouším. Ale aspoň zjistím, že vlastně o nic nepřicházím. Ale zase nechci automaticky tvrdit, že je hra sračka. Nejsem cílovka a SP třeba bude dobrým zážitkem.
Ještě jsem se chtěl zmínit ohledně DLSS. Podle autora článku je obraz se zapnutým DLSS (i na Quality) rozmazaný. Já měl naopak opačnou zkušenost. V mém případě byla hra se zapnutým DLSS značně ostřejší než v nativním rozlišení (které je 1600p – ještě o fous větší, než 1440p).
Tak to je divné. Ostřejší obraz jsem měl pouze s použitím FidelityFX, a to si myslím, že vidím docela dobře
Hrálo se to příjemně i na ultra a to na sestavě stolní pc
CPU I5 10400F 2,90 GHz
GPU Nvidia RTX 3060 12GB
Ram 16 GB
jen bych vážně kontroloval komu je hra prodána proto že ty dětské loby byli opravdu neůnosné nad tím by se měl konečně někdo zamyslet protože to kazí celkový zážitek z jinak celkem slušné hry plnou cenu za to rozhodně nedám ale až to bude časem v akci tak si to rád zopakuji jinak co se grafické stránky týká drželo to standard ale bylo to hezčí vyzuálně než Lonský Vanguard
Dal jsem pár her, po cca hodině jsem to při řvaní dětí “ I will f@#k your moooooom “ vypnul a odinstaloval…
Hra to není špatná, ale peníze bych za to nedal.
V každém CoD automaticky vypínám lobby voice chat. Nedá se to poslouchat.