Zdá se, že spekulace o přechodu studia 343 Industries, které patří Microsoftu a dlouhé roky má na starosti sérii Halo, na Unreal Engine 5 jsou vyvráceny. Od září loňského roku je totiž zaměstnancem také jistý Alex Corll, který byl podle svého profilu na síti LinkedIn najat pro práci v proprietárním enginu Slipspace.
Informace o údajném plánu vyměnit stále nový Slipspace za populární Unreal Engine se vyrojily krátce poté, co studio opustil hlavní autor používaného enginu David Berger. Ten následoval šéfku studia Bonnie Ross a v prosinci jsme psali o konci šéfa multiplayeru Toma Frenche.
Slipspace ale nakonec zůstává primární technologií 343 Industries. Zmiňovaný Alex Corll pracuje v týmu už pět měsíců jako odborník na nasvícení scény v reálném čase pro příběhové pasáže a cutscény právě v proprietárním enginu. Velmi nepravděpodobné se tak zdá i to, že by na Unreal Enginu probíhal vývoj rozšíření Halo Infinite s označením Tatanka ve studiu Certain Affinity.
V současnosti běží v Halo Infinite takzvaný Winter Update, odložená druhá sezóna dorazí 7. března.